خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی:
فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۳۳۸ گروه جهادی در حوزه های مختلف و مناطق محروم خراسان شمالی خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۸۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالقاسم چمن، در حاشیه بازدید از شهرک کال ایمانی شهرستان مانه و سملقان اظهارداشت: ۳۲ گروه جهادی غیر بومی از دانشگاه های برتر کشور در استان خراسان شمالی حضور دارند که در زمینه های فرهنگی، بهداشت، درمان، عمران و آموزشی مشغول خدمت به مردم هستند.

 فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از دانشجویان، شامل ۱۴۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم در شهرک کال ایمانی و روستاهای اطراف مشغول ساخت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی هم در این برنامه گفت: ابتکار را در بین جوانان نخبه و دانشجویان با تلاش و همت جهادی امروز در مناطق محروم می بینیم.

 امام جمعه بجنورد افزود: جوانان ما امروز باید از ۴۰ سال تجربه ای که بزرگان کسب کرده اند، استفاده کرده و این تجربه را به کار گیرند.

وی بیان کرد: در برنامه های جهادی مشارکت مردم را نیز داشته باشید و مبادا کارهای بزرگ، شما را از کارهای کوچک دور کند چرا که کارهای کوچک سهم بزرگی در سازندگی دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، طرح اردوهای جهادی را دارای معنویت و اخلاق عنوان کرد و افزود: این کارها باعث رشد انسان در زندگی می شود‌.

 گفتنی است، کلنگ مسجد غدیر محله عشایری قنبری ها در بخش مانه با مساحت ۱۵۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان توسط نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به زمین زده شد. همچنین جشن عید غدیر در روستای اینچه علیا از توابع بخش مرکزی با حضور امام جمعه بجنورد، امام جمعه آشخانه و فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها