سردار تقی زاده:

استقلال کامل در صنعت هوافضا داریم/ همه نیازهای نیروهای مسلح را با تکیه بر توان داخلی تهیه می‌کنیم

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: امروز استقلال کامل در صنعت هوافضای کشور ایجاد شده و راه را میانبر رفته‌ایم و به طرازهای برتر دنیا رسیدیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه موشک‌های ما امروز پیشرفت کرده است،   اظهار داشت: نقاط ضعف زیادی در تکنولوژی‌های آمریکا وجود دارد این در حالی است که آن‌ها فکر می‌کنند سلاحشان اقتدار دارد.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به استفاده از روش جنگ  نامتقارن گفت: ما به جای اینکه خودمان را گرفتار موازنه تسلیحاتی کنیم از روش بومی خود پیروی کرده ایم.

سردار تقی‌زاده با اشاره به رصد روزانه و ساعتی آمریکایی‌ها افزود؛ سلاح‌های موثر را ساخته و تقدیم نیرو‌های مسلح می‌کنیم و امروز کارگردان صحنه هستیم و این دور از تعریف و تعارف و شعار است و در عمل و صحنه این مسئله را ثابت کرده‌ایم.

جانشین وزیر دفاع خاطرنشان کرد: با توجه به جغرافیای تهدیدات، هوشمندسازی، رادارگریزی و نقطه‌زنی را در دستور کار داریم و افزایش قدرت تخریب را با روش‌های داخلی و بومی برای ۷۷۰ محصول دفاعی به جای کاتیوشا و آرپی جی نهادینه کرده‌ایم و همواره در حال توسعه و حرکت هستیم.

وی با بیان اینکه سامانه‌های جدید ما مشابه ندارد، گفت: امروز استقلال کامل در صنعت هوافضای کشور ایجاد شده و راه را میانبر رفته‌ایم و به طراز‌های برتر دنیا رسیدیم.

سردار تقی زاده خاطرنشان کرد: از تکنولوژی خودمان محافظت می‌کنیم تا دشمن را غافلگیر کنیم، زیرا اصل غافلگیری در اسلام تاکید شده؛ سامانه‌های جدید ما یک مورد مشابه در دنیا ندارد

جانشین وزیر دفاع عنوان کرد: امروز همه نیاز‌های نیرو‌های مسلح را با تکیه بر توان داخلی تهیه می‌کنیم و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار وزارت دفاع داریم.

وی تاکید کرد: در منطقه به دنبال صلح و آرامش هستیم و امنیت منطقه را بهتر می‌توانیم تامین کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها