واقعه غدیر برای اولین در شهرستان فیروزه بازسازی شد

برای اولین بار واقعه غدیرخم به اهتمام ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزه بازسازی شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۵۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
جانشین نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه فیروزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: ستاد بزرگداشت این روز بزرگ با اهتمام نیروی مقاومت بسیج فیروزه و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان آغاز به کار کرد و این نمایش واره بصورت میدانی و در منطقه‌ای یک هکتاری با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند به اجرا در خواهدآمد و هنرمندان بسیجی فیروزه تمرین این کار را آغاز واجرایی نمودند.

سرهنگ دوم پاسدار علی قبیدیان افزود: برگزاری چنین برنامه‌هایی تاثیر بسزایی در آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ولایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت واقعه غدیرخم به عنوان روز بزرگ و تاریخ ساز در مکتب اسلام عید غدیرخم و آغاز ولایت حضرت علی (ع)، سرآغاز یک تحول عظیم و ماندگار در تاریخ اسلام است.

وی یادآورشد:کار تحقیقاتی توسط کارشناسان هنری و مذهبی پیرامون روز غدیر خم و اتفاقات پیرامون آن انجام شد و درنهایت واقعه غدیرخم به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تاریخ اسلام و به خصوص تشیع علوی برای اولین بار بصورت میدانی در شهرستان فیروزه بااجرای نمایش وبازسازی و به صورت نمادین برگزارمی شود.

جانشین نیروی مقاومت بسیج شهرستان فیروزه گفت: از عموم مردم ولایت مدار وشهید پرور فیروزه دعوت می‌کنیم دراین مراسم که روز دو شنبه ۲۸ مرداد ۹۸ در پارک شهدای گمنام شهرستان فیروزه برگزار می‌گردد، حضور بهم رسانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها