مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی:

روستا‌های بدون روحانی درگز، از این موهبت برخوردار می‌شوند

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی گفت: به زودی روستا‌های بدون روحانی، از این موهبت برخوردار شده و روحانی ترجیحا بومی در محل روستا مستقر خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۵۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به تعداد ۲۱ سفر شهرستانی و دیدار با ائمه جمعه، روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی در شهرستان‌ها اظهار کرد: هدف ما از این سفرها، شناسایی زوایای بیشتر کار و ابلاغ و تبیین سیاست‌های کلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی عنوان کرد: آنچه که مد نظر ماست، بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان، مشکلات و آسیب‌های احتمالی و در نهایت کمک گرفتن از اقشار مختلف مردم برای یافتن راهکارهاست.

وی افزود: رویه کار ما در شهرستان‌ها بدین صورت است که با دسته‌های مختلف مردم و افراد تاثیرگذار جلساتی را تشکیل داده و از نزدیک در جریان امورات و مسائل قرار می‌گیریم؛ جمع بندی این جلسات به ما در برنامه ریزی هر چه بهتر و عملیاتی‌تر برای بهبود وضعیت شهرستان‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

حجت الاسلام صاحبقرانی تاکید کرد: به مردم عزیز قول قطعی می‌دهیم تا جایی که در توان داریم برای حل مشکلات و مطالبات آن‌ها کار و تلاش کنیم، اقدامات بسیار خوبی هم انجام شده که انشالله همه بتوانیم از برکات آن بهره ببریم.

مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: عیدی ما در ایام عیدقربان و عید غدیر به مردم شریف شهرستان درگز این است که به زودی روستا‌های بدون روحانی، از این موهبت برخوردار شده و روحانی ترجیحا بومی در محل روستا مستقر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها