خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):

تشکیل مجلس انقلابی جمهوری اسلامی ایران را بیمه می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: وظیفه ما در انتخابات سنگین بوده و ما می بایست مجلس انقلابی در طراز انقلاب اسلامی تشکیل بدهیم که مصوبات آن انقلاب اسلامی را بیمه کند.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۰۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ضمن تبریک به مناسبت دهه اول ذی الحجه و همچنین فرارسیدن اعیاد با سعادت قربان و غدیر اظهار داشت: هرچه می خواهیم در نماز اول وقت است ، عاقبت به خیری ، گره گشایی از مشکلات، برکت در زندگی، محبوبیت بین مردم، بخشیده شدن گناهان در نماز اول وقت است و نماز اول وقت شاه کلید همه قفل هاست و باعث نورانیت فرد می‌شود .

وی بیان داشت: بر طبق روایت وارده از امام صادق (ع) فرد می بایست طوری زندگی کند که باعث افتخار و زینت باشد و باعث ننگ نباشد که ننگ بی اعتمادی به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: می بایست با قرآن، دعا، نماز اول وقت و نافله ها به خصوص نماز شب انس داشته باشیم. مردم به پاسداران و روحانیون عزیز اعتماد دارند و ما باید نهایت دقت وتلاش را نماییم و اعتماد مردم را با لغزش های خودمان از دست ندهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال سال انتخابات است و باید چشم ها را باز و گوش ها را تیز و بصیرت خودمان و دیگران را افزایش دهیم و مردم را آگاه و آماده نماییم و روشنگری را از امروز آغاز نماییم که چه کسی را انتخاب کنیم که به درد جامعه بخورد و ولایت مدار باشد و وظیفه ما در این راستا سنگین بوده و ما می بایست مجلس انقلابی در طراز انقلاب اسلامی تشکیل بدهیم که مصوبات آن انقلاب اسلامی را بیمه کند.

صادقی در ادامه گفت: بر طبق روایت از امام صادق (ع) مدیری موفق است که دارای 4 ویژگی باشد لجبازی نکند  سستی و تنبلی در کارش نباشد  اهل تلاش و جهاد و سبقت و سرعت شبانه روزی باشد ولخرج  و اشرافی گرا نباشد از اسراف و تبذیر دوری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات