خبرهای داغ:
راهیان نور غرب

ذوب آهن اصفهان، نماینده جامعه كارگری استان اصفهان در مناطق عملیاتی غرب كشور

نخستین كاروان راهیان نور جامعه كارگری استان اصفهان از ذوب آهن اصفهان به استعداد 250 نفر در منطقه غرب کشور، با آرمانهای شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، نخستین كاروان راهیان نور جامعه كارگری استان اصفهان از ذوب آهن اصفهان به استعداد 250 نفر در منطقه غرب کشور، با آرمان‌های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان كه مدیریت این كاروان را برعهده داشتند گفت: این كاروان بصورت خانوادگی و به استعداد 250 نفر با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در طول اقامت در استان كردستان، از یادمانهای تپه های الله اكبر و باشگاه افسران ، موزه جنگ شهر سنندج و یادمانهای شهدای غریب روستای سیرابند و ارتفاعات بوالحسن بازدید نمودند.

وی افزود : در مدت برگزاری اردو، برنامه های متنوعی همچون بازدید از ابنیه تاریخی خانه كرد، آشنایی با سبك زندگی ایرانی و اسلامی توسط حجت الاسلام و المسلمین جلالیان، همایش شبی با شهدا، برگزاری 15 مسابقه در طول سفر بین خانوادها و اهداء جوائز و غیره اجرا شد.

وی در پایان گفت: برگزاری این گونه برنامه‌ها تاثیر بسزایی در روحیه كار و از خودگذشتی و ایثار كارگران و کارکنان سخت کوش صنعت فولاد کشور دارد. 

ذوب آهن اصفهان، نماینده جامعه كارگری استان اصفهان در مناطق عملیاتی غرب كشور

ارسال نظرات