خبرهای داغ:
عضو نخبگان سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس:

حفظ حرمت والدین عامل رشد و بالندگی شهید حججی بود

عضو نخبگان سازمان تبلیغات اسلامی مشهد گفت: یکی از ویژگی‌های جوانان انقلابی حفظ حرمت‌ها است، شهید محسن حججی یک نمونه موفق جوانان انقلابی است که در پرتو حفظ حرمت پدر و مادر به رشد و بالندگی معنوی دست یافت.
کد خبر: ۹۱۶۳۵۶۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد،حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسن ایزدخواه در همایش جوانان انقلابی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حججی در سالن شهروند نجف آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های جوانان انقلابی حفظ حرمت‌ها است، شهید محسن حججی یک نمونه موفق جوانان انقلابی است که در پرتو حفظ حرمت پدر و مادر به رشد و بالندگی معنوی دست یافت.

وی افزود: یکی از دست نوشته‌های شهید حججی بیانگر این واقعیت است که وی بوسیدن دست پدر و مادر را راهی برای خشنودی امام زمان (عج) می‌دانست.

عضو نخبگان سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس رعایت اخلاق را یکی دیگر از ویژگی های جوانان انقلابی دانست و گفت: اخلاق فلسفۀ بعثت انبیاء بوده و این ویژگی به معنای هماهنگی بین عقل، دل، دین و عمل است و حفظ حرمت‌ها به وجود آورنده اخلاق است.

وی با اشاره به توصیه مقام عظمای ولایت که فرمودند "هر یک از شما باید افسر جنگ نرم باشید"؛ گفت: افسر جنگ نرم کسی است که روزانه پاسخ حداقل 2 شبهه را بدهد.

ایزدخواه ادامه داد: امروز دشمنان صراحتاً اعلام می‌کنند که برای نابودی جمهوری اسلامی نیاز به اقدام نظامی نیست بلکه باید 2 هدف را دنبال کرد که یکی شکستن باورها و دیگری شکستن بنیاد خانواده است.

وی در پایان تأکید کرد: جوانان انقلابی باید با هوشیاری و حساسیت تمام با این دسیسه دشمن مواجه شوند و با حفظ حرمت‌ها و رعایت اخلاق، دشمنان را در رسیدن به هدف شوم ناکام گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات