فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد:

دستگیری چهار سارق حرفه‌ای و کشف ۱۶ فقره سرقت در قوچان

فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: در دو عملیات مجزا چهار سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر و ۱۶ فقره سرقت کشف شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۴۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در جمع خبرنگاران با تشریح دو عملیات دستگیری سارقان حرفه‌ای گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند: افزود: فرد دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف که همدست وی نیز طی عملیات جداگانه‌ای دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به کشف مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


سرهنگ مصرخانی با تشریح پرونده دوم سرقت محتویات خودرو نیز خاطر نشان کرد: با اعلام چندین فقره سرقت دیگر از داخل خودرو‌ها در حوزه انتظامی، ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی وبا هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده به ۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف و بلافاصله توسط ماموران انتظامی دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان این پرونده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها