خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) از آیت‌الله مظاهری مطرح شد

تقدیر آیت‌الله مظاهری از سردار سلیمانی

آیت الله مظاهری با اشاره به ارتقاء سردار غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی انصافاً در اصفهان بسیار خوب کار کرد و ما در این مدت طولانی با ایشان رفاقت خاصی داشتیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۱۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان‌(عج)، آیت‌الله مظاهری در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه اصفهان با اشاره به ارتقاء سردار غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی  انصافاً در اصفهان خیلی خوب کار کرد و ما در این مدت طولانی با ایشان رفاقت خاصی داشتیم و حالا که مقام معظم رهبری تشخیص دادند که ایشان در جایگاهی دیگر مشغول خدمت باشند اطاعت و ایشان را دعا  می‌کنیم.

این مرجع تقلید جهان اسلام همچنین با اشاره ابعاد شخصیتی سردار استکی گفت: من از زمانی که به اصفهان آمدم آقای استکی رفیق خوبی برای من بود و  از دیداری که آن در زمان با مقام معظم رهبری داشتیم علاقه خاصی به سردار استکی پیدا کردم و ایشان واقعاً خوب خدمت کردند.

آیت‌الله مظاهری با اشاره به انتصاب سردار فدا به سمت فرماندهی سپاه اصفهان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که این سردار عزیز آمده و از شما درخواست دارم ایشان را کمک کنید تا بتواند از این مسئولیت سربلند بیرون بیایند و مورد رضایت مقام معظم رهبری  باشند.

وی با اشاره به حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به اصفهان گفت: بنده به فرمان ایشان قم را رها کردم و به اصفهان آمدم  و این را از الطاف الهی می‌دانم که الحمد الله در این بیش از 20 سال بدون شرط و شروط هرچه ایشان خواستند عمل کردم.

آیت الله مظاهری با توصیه به سردار فدا و استکی تاکید کرد: باید سعی کنیم هرچه می‌توانیم رضایت مقام معظم رهبری را بدست بیاوریم. مطمئن باشید در این صورت رضایت خدا و امام زمان (عج) را بدست آورده‌ایم و خیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت.

ارسال نظرات