‍ ‍ فرماندار چناران در دیدار با مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار:

گلبهار دارای قابلیت تبدیل به یکی از شهر‌های شاخص استان است

 برنامه ریزی و عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که شهر گلبهار به عنوان نقطه هدف برای عزیمت و سکونت انتخاب شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۴۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خراسان رضوی، مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار با مهندس انصاری فرماندار چناران دیدار کردند.
 
در این ملاقات حمید انصاری با اشاره به پتانسیل بالای گلبهار در حوزه رشد دفعی جمعیت اظهار داشت: در چند سال اخیر و به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی در شهر‌های بزرگ و همچنین رشد فزاینده قیمت مسکن و اجاره بهاء، به واسطه وجود ظرفیت بزرگی همانند مساکن مهر در گلبهار، این شهر دچار رشد جمعیتی زودرس شد که پیش بینی‌ها حاکی از رشد دفعی و با حجم بالاتر جمعیت در این شهر با اتمام عملیات احداث و بهره برداری از مترو مشهد-گلبهار-چناران می‌باشد.
 
در همین راستا انصاری از مسئولین ذی ربط در سطح استان خواست برنامه ریزی جامعی برای شهر گلبهار به صورت ویژه و جدی صورت پذیرد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت برای جلب بیش از پیش رضایت مندی شهروندان اعلام کرد.
 
فرماندار چناران در ادامه تصریح کرد: در مجموعه فرمانداری چناران پرونده خاصی برای گلبهار در نظر گرفته شده و باید با پزهیز از بخشی نگری و استفاده از خرد جمعی و با بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه ها، این شهر به جایگاه در خور شان خود رسانده شود و قابلیت تبدیل شدن به یکی از شهر‌های شاخص استان خراسان رضوی در گلبهار وجود دارد.
 
نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد برنامه ریزی و عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که شهر گلبهار به عنوان نقطه هدف برای عزیمت و سکونت انتخاب شود و نه یک منزلگاه موقتی و افزود: این شهر هدف مهاجرت از بسیاری از شهر‌های استان و حتی خارج از استان بوده و باید برنامه ریزی، تعریف ساختار و زیرساخت سازی‌ها به سمت و سوی جلوگیری از بازگشت ساکنین و مهاجرین گلبهار به شهر‌های مبدا باشد.
 
انصاری در انتها خواستار حل مشکل احداث آرامستان این شهر با استفاده از خرد جمعی و به دور از فضای احساسی شد. گفتنی است گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید چناران، از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت گزارشی ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها