سردار یوسفعلیزاده:

ساختار منافقین در عملیات مرصاد مضمحل شد/ منافقین دیروز نفوذی‌های امروزند/۱۵۰ هزار نفر آمریکایی در تیررس ماست

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در بازخوانی عملیات غرورآفرین مرصاد در تربت‌جام با تأکید بر پاسخ‌گو بودن راهبرد مقاومت و ایستادگی این عملیات در جنگ اقتصادی امروزی بیان داشت: منافقین دیروز همان نفوذی‌های امروزند که با گرانی به دنبال درست کردن رونق اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۱۶۰۷۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده در بازخوانی عملیات غرورآفرین مرصاد در جمع مردم و مسئولان تربت‌جامی گفت: هشت سال دفاع مقدس تابلوی تمام‌عیار متقابلی از جنگ ایمان و عقیده با کفر و طاغوت است که زمان و جغرافیا نمی‌شناسد.

وی افزود: این تابلوی قابل انعکاس با تأسی از نهضت سرخ حسینی در کربلای ایران به منصه ظهور و بروز رسید و تا زمان برچیدن تمام جنگ‌طلبی، جنایت و کینه‌ورزی استکبار جهانی و ازنابش با مجاهدت جبهه مقاومت ادامه دارد.

وی در بخش دیگر سخنان به بازخوانی عملیات غرورآفرین مرصاد پرداخت و تصریح کرد: هرچند ساختار منافقین در عملیات مرصاد مضمحل شد، اما تفکر منافقین را نباید تمام‌شده بدانیم، چون تا جایی بتوانند و بدانند راهی در مبارزه با جبهه حق هست هیچ‌وقت طرفدار حق نیستند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که بخش اعظم بازجویان اسرای ایرانی منافقین بودند خاطرنشان کرد: نبرد با منافق، دشمن آشکار و متجاوز خارجی که پای ثابت همه جنایت ضد بشری‌اند، پایان‌ناپذیر است.

سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده با اشاره به توقیف کشتی متخلف انگلیسی اظهار داشت: هر موقع در برابر آمریکا و ازنابش ایستادگی و مقاومت می‌کنیم برخی‌ها دَم از مذاکره‌ی برجامی می‌زنند که دیوار خرابه‌ای از آن باقی نمانده است.

وی با تأکید بر پاسخ‌گو بودن راهبرد مقاومت و ایستادگی این عملیات در جنگ اقتصادی امروزی ابراز کرد: منافقین دیروز همان نفوذی‌های امروزند که با ایجاد کمبود‌ها و گرانی‌ها با سازش به دنبال درست کردن رونق اقتصادی مدنظر خود هستند.

وی بابیان این مطلب که مردم از بی‌عرضگی و بی‌تدبیری‌ها ناراحت‌اند، نه از مقاومت در مقابل زیاد خواهی دشمنان تأکید کرد: دشمن قدرت و تجهیزات دارد، ولی جرات حمله و جنگ با ایران را ندارد، اگر دشمن دست از پا خطا کنند ۱۵۰ هزار نفر آمریکایی تیررس در منطقه روی هواست.

گفتنی است: همزمان با سالروز بازخوانی عملیات غرورآفرین مرصاد در محل هیات رزمندگان اسلام تربت‌جام با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردمی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، هیات رزمندگان اسلام، شهرداری و شورای اسلامی شهر این شهرستان با روایتگری مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها