خبرهای داغ:
مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود:

فعالیت ۲۶ کانون تخصصی خادمیاران رضوی در شاهرود

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود گفت: در سطح شهرستان شاهرود ۲۶ کانون تخصصی خادمیاران رضوی مشغول ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۳۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
فعالیت ۲۶ کانون تخصصی خادمیاران رضوی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در شاهرود اقدام می‌کنند، اظهار کرد: این افراد طی دو سال گذشته از زمان تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود، توانسته اند بالغ بر ده‌ها و صد‌ها هزار خدمات را به محرومان شاهرودی به صورت رایگان ارائه کنند.
وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود به صورت رسمی در آستان قدس رضوی پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ نفر بدون ثبت نام در سامانه مشغول ارائه خدمات به محرومان جامعه هستند که نشان می‌دهد هدفی جز جلب رضای خدا و خلق او ندارند.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود بابیان اینکه ۳۲ نوع خدمت توسط این دفتر به مردم شهرستان ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در سطح عمومی شامل مساجد و محلات و ۲۶ کانون تخصصی هستند که به افراد شناسایی شده از اقشار محروم جامعه، خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
احمدیان بابیان اینکه خادمیاران در طول خدمت خود می‌توانند ۱۲ بار لباس خادم یاری را پوشیده و در حرم رضوی فعالیت کنند، تصریح کرد: ۸۰۰ نفر از خادم یاران به صورت ماهانه به حرم رضوی مشرف می‌شوند.
وی ضمن بیان اینکه همراهی دستگاه‌های اجرایی با دفتر آستان قدس رضوی می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به محرومان منتهی شود، افزود: این دفتر پذیرای افراد خیّر که قادر به ارائه خدمات هستند، است و در دوسال اخیر خدمات بسیاری از سوی همین خیران ارائه شد که جای تقدیر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار