خبرهای داغ:
حجت الاسلام نیلی پور:

لزوم تبیین بحث مهدویت در جامعه توسط اصحاب رسانه

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اصفهان گفت: یکی از گروه ها و اقشاری که می تواند یک ارتباط خوب بین ذهن مردم و رسانه در خصوص مهدویت به نحو مطلوب ایجاد کند خبرنگاران هستند.
کد خبر: ۹۱۵۶۴۲۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، حجت الاسلام نیلی پور در جمع خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی رده های سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) که از نمایشگاه والشمس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) بازدید کردند به اهمیت نقش خبرنگاران در خصوص آشنایی با مهدویت پرداخت و گفت: خبرنگاران با گذراندن یک دوره آشنایی با مهدویت (معارف مهدویت) می‌توانند در این زمینه موفق باشند.

وی افزود : در زمینه فردی دغدغه چگونگی ارتباطمان با امام حیّ ( امام زمان (عج) ) است. همانطور که در طول روز تلاش می‌کنیم ارتباطمان با خداوند متعال روبه رشد باشد  ،باید سعی کنیم  ارتباطمان با امام زمان (عج) نیز یک ارتباط معنوی روبه رشد باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خاطر نشان کرد : یکی از راهکارهای ارتباط با امام زمان (عج) زیارات سفارش شده است که با توسل و قرائت این زیارات می توان ارتباط بهتری با حضرت داشت.

وی افزود: یکی از گروه ها و اقشاری که می تواند یک ارتباط خوب بین اذهان مردم و رسانه در خصوص مهدویت به نحو مطلوب ایجاد کند خبرنگاران هستند.

حجت الاسلام نیلی پور بیان کرد: بزرگترین اتفاقی که برای جامعه بشریت می تواند بیفتد ظهور آقا امام زمان (عج) است و بزرگترین خبر برای شما خبرنگاران خبر ظهور ایشان می باشد. شما خبرنگاران باید با فعالیت و کار خود امام زمان (عج) را به مردم جهان بشناسانید که موقع ظهور با ندای انأ المهدی آقا مردم دنیا با این نام آشنا باشند.

وی افزود: قطعاً من و شما می توانیم با تلاش در عرصه رسانه ذهن مردم را درگیر آشنایی امام زمان(عج) خود کنیم و اگر این اتفاق بیفتد یک رزق مهدوی نصیبمان خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) دوران غیبت امام زمان (عج) را دوران یتیمی شیعیان آقاامیرالمومنین (ع) دانست و گفت : ما باید درحد خودمان تلاش کنیم  شور ظهور امام زمان را در وجودمان ایجاد کنیم و زمینه ساز این امر مهم در دیگران نیز باشیم .

وی افزود : این بنیاد درصدد کم کردن غربت امام زمان(عج) و آشنایی مردم با آن حضرت است و شما مارا در این امر مهم با هرگونه کمک خود یاری نمائید.

ارسال نظرات