همایش بصیرت وکرامت رضوی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) برگزار شد

همایش بصیرت وکرامت رضوی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام و با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه‌های بسیج ادارات کل مشهدمقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۷۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این همایش در محل سالن آمفی تئاتر شرکت ملی پخش و فراورده‌های نفتی و با حضور سردارغفورپور؛ جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در قرارگاه شهید برونسی برگزار شد.
 
در ابتدا دکترمهدی فیروزکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)  و استاد دانشگاه به تبیین مسائل خاورمیانه و دولت فریبکار آمریکای جنایتکار پرداخت و  اظهار داشت: آمریکا درحمله به عراق و  با حضور منافقین هزینه‌های بسیار سنگینی را پرداخت کرد تا بتواند ایران را تحت فشار قرار دهد و آنها ابزاری بودند برای آمریکا و کشور های اروپایی لذا وقتی دیدند از این طریق نمی توانند کاری انجام دهند تحریم را علیه نظام جمهوری اسلامی بستند که کشورهای اروپایی هم در عمل نشان  دادند که با کمک آمریکا از تحریم حمایت کردند.
 
وی ادامه داد:  ملت ایران با تدبیرمقام معظم رهبری و با پشتیبانی از رهبری و لبیک به سخنان این رهبرشجاع، مدیر و مدبر آمر یکایی ها را مأیوس کرد.
 
درادامه کلیپ گام اول و دوم انقلاب پخش شد وسپس سرهنگ پاسدار سیدجوادکمالی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط بسیج کارمندان را ارائه داد.
 
در پایان سردارغفورپور از اقدامات صورت گرفته تشکرکرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها