خبرهای داغ:
دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان خبر داد

حضور خادمین رضوی در سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح همدان

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان گفت: خادمین رضوی همراه با کاروان «زیر سایه خورشید» در جمع کارکنان سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح حضور یافت.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۳۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

حضور خادمین رضوی در سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح همدانرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: خادمین رضوی در سومین روز از برنامه «زیر سایه خورشید» در جمع کارکنان سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح حضور یافت.

وی افزود: در این برنامه حجت الاسلام محتشمی مبلغ کاروان رضوی به سخنرانی و مداح اهل بیت(ع) سیدمصطفی موسوی به مداحی و مولودی‌خوانی پرداخت و به عنوان تبرک هدیه‌ای به هریک از کارکنان اهدا شد.

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان عنوان کرد: در ادامه بازدید از بیمارستان بعثت بود که خادمین رضوی به عیادت بیماران در بخش‌های مختلف به خصوص بخش کودکان رفتند و در هر بخش به عنوان تبرک حرز، نمک و نبات به بیماران هدیه داده شد.

وی ادامه داد: بعد از این مراسم خادمین رضوی با حضور در سالن آمفی تئاتر این مرکز در مراسم جشنی که به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری بود شرکت کردند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: در مجتمع فرهنگی ولیعصر نیز خادمین رضوی در بین مادران و فرزندان دارالایتام حضور یافتند که این مراسم با خیر مقدم بادامی مسئول فرهنگی دارالایتام آغاز شد.

وی ابراز داشت: سخنرانی حجت الاسلام محتشمی و اجرای گروه همخوانی نجم الدین و مداحی و مولودی‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان تصریح کرد: حضور در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع)، گلزار شهدای گمنام و مدافع حرم و مراسم معنوی قرائت دعای کمیل در مسجد جامع همدان نیز از برنامه‌های روز سوم حضور کاروان رضوی در همدان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات