کارشناس مذهبی و تربیتی:

یکی از مشکلات بی عفتی در جوامع اسلامی، بی محبتی پدر و مادر به فرزندان است

کارشناس مذهبی و تربیتی گفت: یکی از مشکلات بی عفتی در جوامع اسلامی، بی محبتی و کم لطفی پدر و مادر در خانه و معلمان و مدیران در مدرسه و اجتماع می‌باشد که نتوانستند پذیرش حجاب ظاهری و عفاف باطنی را نهادینه کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۷۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد پیرزاده به مناسبت در جمع پاسداران پایور و وظیفه ناحیه کلات به مناسبت دهه کرامت دهه کرامت  ضمن تبریک دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف بیان داشت: دشمنان و مخالفان اسلام و انقلاب با تکیه بر اعتقادات و باور‌های غلط خود بصورت گسترده برای اهداف خود آنچنان تبلیغات پر زرق و برقی انجام می‌دهند که گویا گفته‌ها و تبلیغات آن‌ها جزء حق چیز دیگری نیست.

محمد پیرزاده با انتقاد از مجریان، متولیان و قشر‌های فرهنگی افزود: چرا تبلیغات نهاد‌های مذهبی و انقلابی باید محدود به مناسبت‌های و روز‌های خاصی باشد؟! نباید تبلیغات و مراسمات محدود به ایام عاشورا و شهادت‌ها باشد بلکه برای تبلیغ بهتر و رسای اهداف والای اسلام و انقلاب از تبلیغات بروز و گیرا استفاده کرد و همچنین باید روز‌های شادی و ولادت‌ها را بصورت گسترده و جذاب به سمع و نظر بیننده و مخاطب رساند تا بتوان نتیجه مطلوب و در خور داشت.

وی در ادامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف مطالبی عنوان و خاطر نشان کرد: حجاب به پوشش ظاهری و عفاف به حیای باطن مربوط می‌شود و برای داشتن آرامش و محیط امن در جامعه باید هم حجاب و عفاف ظاهری حفظ شود و هم حجاب و عفاف باطنی.
 
این کارشناس مذهبی ابراز داشت: یکی از مشکلات بی عفتی در جوامع اسلامی، بی محبتی و کم لطفی پدر و مادر در خانه و معلمان و مدیران در مدرسه و اجتماع می‌باشد که نتوانستند پذیرش حجاب ظاهری و عفاف باطنی را نهادینه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها