خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی مطرح کرد:

نقش بانوی با حجاب به عنوان یک الگو برای تمدن غرب

استاد دانشگاه و کارشناس فضای مجازی به نقش بانوی با حجاب به عنوان یک الگو برای تمدن غرب اشاره کرد و گفت: متاسفانه رسانه‌های معاند فعالیت‌های گسترده‌ای را بر ضد حجاب انجام می‌دهند و بانوان با حجاب بایستی بستری را در این زمینه فراهم کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) مریم صادق‌زاده درباره این‌که حجاب بانوان چه ارتباطی با اثربخشی و حضور آن‌ها در جامعه دارد، اظهار داشت: حجاب به عنوان مصونیت در مقابل مشکلاتی است که برای بانوان در جامعه ایجاد می‌شود و احساس امنیتی را برای تمام بانوان ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که هر زن در جامعه به دنبال این است که در محیط امنی زندگی کنند، تصریح کرد: ذکر این مسئله ضروری است که بانوان با وجود حجاب این مسئله را القا کنند که امروزه با وجود نظام مقدس اسلامی در جامعه و همچنین مشت‌های گره کرده آن‌ها در مبارزه با دشمنان این بستر به خوبی فراهم شده که بحث حجاب به صورت جدی پیگیری شود.

 این استاد دانشگاه ادامه داد: متاسفانه رسانه‌های معاند فعالیت‌های گسترده‌ای را بر ضد حجاب انجام می‌دهند و بانوان با حجاب بایستی بستری را فراهم کنند که زمینه برای گرایش بانوان بد حجاب به رعایت حجاب اسلامی فراهم شود، همچنین اخلاق حسنه، روی گشاده و تکریم نیز بر روی مسئله حجاب تاثیر گذار است.

وی درباره تعریف زن در تمدن اسلام و تمدن غرب خاطرنشان کرد:در تمدن غرب زنان به عنوان یک ابزار استفاده می‌شوند و به هیچ عنوان از خود استقلال ندارند و هر چیزی جامعه برای آن‌ها تعریف کرده و جنس مخالف از او می خواهد آن را پیاده می‌کنند.

صادق‌زاده بیان کرد: اما در تمدن اسلامی زن به عنوان یک موجود مستقل و یک موجود تصمیم‌گیرنده نقش خودش را در جامعه و زندگی به خوبی ایفا کند و می تواند به عنوان یک الگو برای جوامع اسلامی و تمدن غرب محسوب شود.

ارسال نظرات