خبرهای داغ:
گزارش،

بررسی مشکلات محله شهرک فدک شاهرود با حضور مسئولین+ تصاویر

جلسه حل مشکلات محله اسلامی شهرک فدک شاهرود با حضور مردم این محله و مسئولین شهرستان برگزار و بر حل مشکلات مردم این محله تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۵۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی در گردهمایی مردم شهرک فدک با حضور مسئولین شهرستان در مسجد امام رضا (ع) این شهرک در سخنانی با بیان اینکه رهبری فرزانه انقلاب تاکید دارند مسئولین تا نفس دارند باید به مردم خدمت کنند به مطالبات مردم شهرک فدک از مسئولین اشاره کرد و با بیان اینکه طبق سرشماری که دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۹۵ در این شهرک انجام داده است، جمعیت این محله بالغ بر ۶ هزار نفر است که به گفته یکی از مسئولین استانی به اندازه جمعیت یکی از شهر‌های استان سمنان است اظهار کرد: هر فردی برای اولین بار در این محله اسلامی قدم بگذارد و گشتی در این شهرک بزند مشکلات و کمبود امکانات رفاهی فرهنگی ورزشی را لمس خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در این محله اسلامی بالغ بر ۱۶۰ آپارتمان که مردم ساکن هستند قرار دارد افزود: البته ساختمان‌های نیمه کاره هم هست که هم ظاهر شهرک را نازیبا کرده و هم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در سطح محله دامن زده است.
دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با اشاره به دزدی از ساختمان‌های نیمه کاره به مشکل آسانسور در آپارتمان‌ها اشاره کرد و درخواست نمود هر چه سریعتر این موضوع توسط مسئولین پیگیری و حل شود.
وی با درخواست از ادارات برای پاسخگو بودن به مردم در خصوص مشکلات ساختمان‌ها به اخذ مجوز برای احداث سالن ورزشی در این محله اشاره کرد و گفت: از اداره مسکن و شهرسازی می‌خواهیم زمینی را برای این امر با توجه به وجود نوجوانان و جوانان بسیاری در این شهرک مقرر نمایند.
اسماعیلی با اشاره به موضوع فاضلاب زندان و دانشگاه صنعتی و خود آپارتمان‌ها بر حل این مشکل تاکید کرد و بر ایجاد درمانگاه یا خانه بهداشت با توجه به جمعیت در این شهرک تصریح نمود و از زحمات شهرداری و شورای شهر در این محله تقدیر کرد و افزود: باز هم نیاز هست که شهرداری توجه کند که مشکل ورودی این شهرک و روشنایی و آبگرفتگی برخی نقاط این محله برطرف شود.
وی در خاتمه گفت: مشکل پارک و فضای سبز و همچنین مدرسه که تازه کلنگ ساخت آن زده شده است نیز مورد توجه مسئولین قرار گیرد و بدانند مردم آمادگی دارند که به ادارات و نهاد‌ها در راستای حل مشکلات این محله کمک کنند.
در این نشست نماینده اداره مسکن و شهرسازی، شهرداری، اداره زندان ها، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، معاون عمرانی فرماندار و رئیس نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به موضوعات مطرح شده پاسخ و بر تلاش و جدیت در خصوص رفع مشکلات مردم این محله تاکید کردند.
لازم به ذکر است محله اسلامی شهرک فدک شاهرود در سال ۱۳۹۰ در جاده مغان و پشت دانشگاه صنعتی شاهرود جانمایی و ایجاد شده که با توجه به تحویل ندادن مسکن شهرسازی به شهرداری و پایان کار نشدن این شهرک مشکلات فراوانی را برای اهالی آن فراهم کرده و در دو سال اخیر جلسات مختلفی در این خصوص در این محله و فرمانداری شهرستان برای حل مشکلات مردم برگزار شد، اما همچنان برخی مشکلات باقیست و این همت مسئولین استانی و شهرستانی را می‌طلبد تا به، ولی نعمتان خود کمک کرده و مشکلات آنان را حل نمایند.
گزارش و عکس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار