مدیرکل بنیاد حفظ نشر و آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مقام معظم رهبری با هدایت‌های خود نگذاشتند راه انقلاب متزلزل شود

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با عنایات خداوند متعال و به برکت خون شهدا و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری نخواهیم گذاشت راه انقلاب دچار تزلزل شود.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده در مراسم یادواره شهیدجواد اسماعیل پور و ۱۳۶ شهید دانش آموز که ۱۴ تیر ماه در سالن شهید عرفانیان منطقه طلاب مشهد برگزار شد؛ ضمن بیان ویژگی‌ها و فضائل شهدا گفت: حدود ۳۰ سال از جنگ تحمیلی گذشته اما دفاع ما همچنان باقی است و ما در حال پاسخ دادن به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان قسم خورده انقلاب هستیم و شکل جنگ و اشکال دفاع تغییر کرده است.

وی گفت: تمام تلاش دشمنان ما این است که ما را از راه شهدا غافل کنند و در این راه نباشیم و لباس رزم و دفاع را رها کنیم که در این هدف موفق نبوده و این هم جز عنایات خدا و دعای همین شهدا نخواهد بود.

وی ادامه داد: شهدا همیشه وسط میدان نبرد بودند و سینه سپر کرده و آماج گلوله‌ها بودند و ترسی در دل نداشتند و حسرت یک گام عقب نشینی را در دل دشمن گذاشتند، آن‌ها عشق و ارادت به امام(ره) در شعر و شعور و شعارشان موج میزد و با استکبار و هر ظلمی در ستیز بودند، در تقوایشان خلوص و یک رنگی بود و همیشه در هر صحنه‌ای که می بایست حضور داشتند و این ویژگی‌هایی بود که منحصر به تمام شهدا بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها