خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در سرخه

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با هدف بالابردن سطح دانش جوانان در سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۲۲۴۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه، محمد جواد عبداللهی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه سرخه در خصوص افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، بیان کرد: این نمایشگاه توسط سپاه ناحیه سرخه با کمک و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه و در محل سالن نمایشگاهی فرهنگسرای باران برگزار می شود.
وی افزود: این نمایشگاه از روز یکشنبه نهم تیرماه آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 17 تا 20 همشهریان می توانند به فرهنگ سرای باران مراجعه نمایند .
عبدالهی با اشاره به هدف از برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به وضعیت گرایش بسیاری از اقشار مختلف این آب و خاک خصوصاً جوانان و نوجوانان و با توجه به پایین بودن سن آن ها به مصرف مواد مخدر بر خود لازم دانستیم تا با برپایی این نمایشگاه سطح دانش جوانان، نوجوانان و خانواده ها را نسبت به این مواد مضر و خانمان برانداز و خطرات سوء مصرف و مشکلاتی که این مواد افیونی به همراه خواهند آورد، بالا ببریم و بتوانیم با افزایش سطح هوشیاری و آگاهی خانواده ها، نوجوانان و جوانان؛ آنها را از این راه و مسیر مخرب دور نماییم.
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه سرخه در ادامه اظهار داشت: در این نمایشگاه مخدرهای طبیعی و مصنوعی به همراه عوارض و صدمات ناشی از مصرف آنها به صورت مصور به مردم معرفی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار