مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه درگز:

شکار پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال هاوک، تمام معادلات سران آمریکایی را بر هم زد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه درگز در واکنش به تحریم وزیر امور خارجه کشور گفت: شکار پهپاد 200 میلیون دلاری گلوبال هاوک، تمام معادلات سران آمریکایی را بر هم زده و آنها را سرگردان کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۹۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام داود عبداللهی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) عنوان کرد: یکی از درس های بزرگ زندگی امام صادق (ع) برای مردم و علی الخصوص مسئولین، تبدیل کردن تهدیدها به فرصت ها است؛ ایشان در شرایط خفقان آور دوران بنی امیه و بنی عباس توانستد بیش از ۴۰۰۰ شاگرد را در مکتب خود تربیت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مجموعه قوه قضائیه تبیین کرد: دادن طرح و برنامه برای پیشبرد اهداف امری بسیار پسندیده است اما مهمتر از آن اجرا و عمل به برنامه هاست؛ مصوبات و صورتجلسه ها زود مهیا می شوند اما آسیب این مصوبات عمل نکردن به آنهاست.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: هیچ کس منکر وجود فساد و رانت خواری در کشور نیست اما قضاوت احساسی و نسبت دادن فساد به کل مسئولین بی انصافی است؛ البته اینها همه بخشی از برنامه های دشمن است که به واسطه آن اصل نظام را نشانه رفته.

وی افزود: در برخورد با فساد و اختلاس، علاوه بر دستگاه قضایی، مردم و سایر مسئولین هم وظایف مربوط به خود را دارند؛ چرا باید شیوه مدیریتی کشور به گونه ای باشد که مسئول فاسد پس از عزل شدن جایگاه بهتری را بگیرد؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه درگز تصریح کرد: بسیاری از پرونده های موجود در دادگاه ها ریشه در بیکاری جوانان دارد؛ چرا دولت و مجلس برنامه های خود برای افزایش شغل و کاهش بیکاری را اجرایی نمی کنند؟

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه با اشاره به حماقت ترامپ در تحریم مقام معظم رهبری و وزیر امور خارجه کشور ابراز کرد: شکار پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال هاوک، تمام معادلات سران آمریکایی را بر هم زده و آنها را سرگردان کرده است؛ از طرفی دم از مذاکره می زنند و از آن سو شخص وزیر را تحریم می کنند.

وی تاکید کرد: البته این مساله درس عبرت بسیار بزرگی برای مسئولین است که آمریکا اگرچه در پی رفت و آمد و مذاکره است اما هیچ گاه خوی دشمنی خود را از دست نداده و در نهایت ضربه خود را می زند.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این دست مشکلات، عمل به منویات ولایت است که فرمودند رونق تولید را جدی بگیرید و دل به وعده های دشمن نبندید؛ اگر پشت سر ولایت حرکت کردیم قطعا در تمام عرصه ها پیروز میدان خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها