خبرهای داغ:
به مناسبت هفته قوه قضاییه:

دیدار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با رئیس دادگستری شاهین شهر

به مناسبت هفته قوه قضاییه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه به همراه فرماندار، مسئول دفتر امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و تنی چن از مسئولان ادارات به آقای باقری رئیس دادگستری دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۱۵۰۷۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، به مناسبت هفته قوه قضاییه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه به همراه فرماندار، مسئول دفتر امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر و تنی چن از مسئولان ادارات به آقای باقری رئیس دادگستری دیدار داشتند.
در ابتدای برنامه تاجمیری فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس و کارکنان خدوم دادگستری شاهین شهر گفت: قوه قضاییه وظیفه مهم و سنگینی در کشور ایفا می‌کند و همگان متوجه حجم بالای فعالیت این عزیزان هستند.

در ادامه باقری رئیس دادگستری شاهین شهر با تاکید بر ضرورت کاهش پرونده‌های ورودی به دادگاه‌ها و اماکن قضایی گفت: تمام نهاد‌ها در شهرستان باید کمک کنند تا قانون مداری بیشتری در مردم شهرستان نهادینه شود و در نهایت و جرایم و ناهنجاری‌های کمتری رخ خواهد داد.

در ادامه بوسعیدی دادستان شاهین شهر عنوان داشت: باید به این سمت حرکت کنیم که شاهین شهر تبدیل به شهر دانش و خلاقیت شود و این موثر نیست جزء همدلی و همکاری مسئولان شهرستان با دستگاه قضایی  تا جرایم در زمینه‌های مختلف کاهش یابد.

در پایان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش تصریح کرد: سپاه و بسیج در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه آمادگی همکاری و  تعامل با دادگستری شاهین شهر است و از هیچ خدمتی در این زمینه فرو گذار نیست.

 دیدار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با رئیس دادگستری شاهین شهر

ارسال نظرات