خبرهای داغ:

آمادگی همه جانبه بسیجیان گردان 106 امام حسین (علیه‌السلام) جهت مقابله با تهدیدات دشمن

برنامه‌ی آموزش مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران به همت گردان 106 امام حسین (علیه‌السلام) برای بسیجیان این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۱۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برنامه‌ی آموزش مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران به همت گردان 106 امام حسین (علیه‌السلام) شهر درچه برای بسیجیان این گردان برگزار شد.

سرهنگ پاسدرا خسروی فرمانده گردان 106 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) با اشاره به اجرای موفق برنامه فوق اظهار داشت: برگزاری این برنامه با هدف خنثی نمودن اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی برگزار شد و بسیجیان جان بر کف گردان 106 امام حسین (علیه‌السلام) آماده هرگونه دفاع از تهدیدات دشمن هستند.

وی به برگزاری برنامه‌ فرهنگی این گردان برای خانواده‌های رزمندگان و بسیجیان گردان اشاره و بیان کرد: در این برنامه که با حضور همسران و مادران بسیجیان برگزار شد در آن مباحثی پیرامون مشاوره و امور خانواده بیان شد.

فرمانده گردان 106 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) ادامه داد: آموزش سلاح بادی و پینت بال و شلیک با آن و کلاس‌های مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان و خردسالان از برنامه‌های این گردان در جلسه فرهنگی و تدوینی خانواده بوده است.

سرهنگ خسروی در پایان مباحث بصیرتی و سیاسی برای بسیجیان بیان کرد و از حضور پر شور این عزیزان در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی دشمن شکن روز قدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات