فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

فرماندهان بسیج باید دشمن شناس باشند

فرماندهان بسیج باید دشمن را بشناسند و ابزار و امکانات و نقشه دشمن را تشخیص بدهند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع فرماندهان پایگاه ها‌ی خواهر و برادر اظهار کرد: شما الگوی ترسیم نظام و نماد انقلاب در متن جامعه هستید. توانمندی و عظمت و حتی بدی‌های شما به پای انقلاب و نظام گذاشته می‌شود. برای اینکه این انقلاب پیش برندگی و پیش روندگی داشته باشد، مسئولیت من و شما سنگین‌تر از بقیه هست.

وی عنوان کرد: فرماندهان باید دشمن را بشناسند. ابزار و امکانات و نقشه دشمن را تشخیص بدهند. نقش خود را در جامعه پیدا کنند. برای مقابله با دشمن تجهیزات و آمادگی لازم را داشته باشند.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار با اشاره به جمله امام خمینی (ره)" بسیج لشکر مخلص خداست " در خصوص موثر بودن در انقلاب اسلامی اعلام کرد: باید با بصیرت و صراحت و شجاعت هر کاری را که باعث قوام انقلاب اسلامی است انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگر میخواهید زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) باشید ولایت پذیر و ولایت مدار باشید. زمانیکه دین و انقلاب را پذیرفتید برای نشر و ترویج انقلاب در بین مردم قدم بردارید. فرمانده بصیر با شجاعت و به دور از ملاحظات برای بیان حقیقت در جامعه قدم برمی دارد.

گرایلی گفت: مقام معظم رهبری از من و شما خواستند که گام دوم انقلاب را برداشته و آن را برای مردم توضیح دهیم و تحلیل کنیم.
 
وی افزود: برای مقابله با دشمن از جوانان مومن انقلابی پای کار انقلاب استفاده کنید. جوانانی که بین ۱۵ تا ۴۰ سال  نظام را قبول دارند، واجبات را انجام می‌دهند و محرمات را ترک میکنند. این جوانان با چنین روحیه‌ای در بسیج نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار با بیان خاطره‌ای از شهید نواب صفوی به اهمیت انقلاب و مسئولیت سنگین خود و فرماندهان اشاره کرد و از آنان خواست خودباوری را در بین مردم ترویج دهند تا وفاداری مردم به انقلاب بیشتر شود.

وی افزود: اگر خودمان عامل نباشیم بسیجیان الگو نمیگیرند. بصیرت همراه با شجاعت داشته باشید و در سایه امید زمینه ساز ظهور دولت مهدوی باشید.حضرت مهدی ۳۱۳ یار اصلی و فرمانده دارند که این یاران برای خود عواملی دارند. تمام قدم‌های شما در این راه اقدامی در جهت ظهور محسوب میشود.

گفتنی است؛ این جلسات بطور جداگانه با فرماندهان خواهر و برادر برگزار شد. همه معاونت‌ها برای توجیه فرماندهان با توجه به مسئولیت خود توضیح دادند. در پایان مراسم برنامه‌های سال ۹۸ به فرماندهان توسط دستور العمل ابلاغ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها