خبرهای داغ:
با حضور فرماندار برخوار؛

سومین مجمع خیرین کربکند برخوار برگزار شد

سومین مجمع و ضیافت افطاری سالانه خیرین خیریه حضرت فاطمه زهرا کربکند با عنوان احسان_علوی و با حضور فرماندار برخوار جناب آقای بنهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۹۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سومین مجمع و ضیافت افطاری سالانه خیرین خیریه حضرت فاطمه زهرا کربکند با عنوان احسان_علوی و با حضور فرماندار برخوار جناب آقای بنهری برگزار شد.
در این ضیافت خیرین عزیز پس از اقامه نماز، صرف افطاری به استماع و نظر گزارش عملکرد سالانه خیریه که در قالب کلیپ مستندی آماده شده بود، نشستند.
همچنین مدیرعامل خیریه، حاج محمد معینی، هدف از برگزاری ضیافت سالانه خیرین کربکند را تقدیر از کمک های این عزیزان و البته ارائه گزارش فعالیت های یک سال اخیر خیریه ذکر کرد.
فرماندار محترم شهرستان برخوار جناب آقای بنهری ضمن تشکر از فعالیت های خیریه کربکند و خیرین، بیان داشت طبق روایات محبوب ترین و بهترین خلق، کسانی هستند که نفع و خیرشان به افراد بیشتری می رسد.
در پایان ناصر معینی عضو شورای اسلامی شهر دولت آباد و عضو هیات مدیره خیریه بیان داشت : در ایام عید فطر و به همت خیرین شهر دولت آباد و کربکند و به لطف خانواده خیر و اهدا کننده زمین، خانه بهداشت و سلامت کربکند طی جشنی باشکوه کلنگ زنی خواهد شد و از عموم مردم و خیرین خواست در این مراسم که با حضور مسولین شهرستانی برگزار می گردد، حضور نمایند.
فرماندار محترم شهرستان در پایان مراسم مشارکت در #احسان_علوی، بازدید یک ساعته و میدانی از محله کربکند داشتند و ضمن دیدار های صمیمانه با مردم از نزدیک شاهد وضعیت کربکند ، نیاز ها، اقدامات در حال انجام و… قرار گرفت.

ارسال نظرات