فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم راهپیمائی روز قدس سبزوار:

دست دشمن از منطقه کوتاه شده است/ آتش‌افروزی دامن خودتان را خواهد گرفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در سبزوار گفت: امروز دست دشمن از منطقه کوتاه شده و هرکس که در منطقه آتش بی افروزد اول دامن خودش را خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۲۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر دریادار حسین خانزادی در جمع راهپیمایان روز قدس سبزوار با بیان اینکه اظهار داشت: دشمن با توجه به ظرفیت‌های راهبردی موجود این منطقه را انتخاب کرده است.

وی تأکید کرد: برگزاری هر راهپیمایی روز قدس نشان از این است که یک سال به پایان رژیم اشغالگر قدس نزدیک شده‌ایم.

خانزادی ادامه داد: انتخاب آخرین جمعه به‌عنوان روز قدس توسط امام خمینی (ره) سبب همگرایی بین ملت‌های مسلمان و آزاده شده تا مسئله فلسطین هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: دشمن جنگ را بزرگ می‌کند تا ترسو‌ها را بترسانند، اما باید بداند ملتی که شهادت را به‌عنوان یک ارزش دارد هیچ‌چیز نمی‌تواند خللی در اراده آن ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امروز دست دشمن از منطقه کوتاه شده و هرکس که در منطقه آتش بی افروزد اول دامن خودش را خواهد گرفت تأکید کرد: اگر دشمن در منطقه آتش ایجاد کند چنان آتشی گرفتار می‌شود که تنها راهش فرار از منطقه باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به کارشکنی دشمنان در سال‌های ابتدایی انقلاب برای جلوگیری از ایجاد ساختار‌های حکومتی انقلاب ادامه داد:این کارشکنی‌ها برای از بین بردن نهال نوپای انقلاب راه به‌جایی نبرد و امروز ایران اسلامی در بلندای قله اقتدار منطقه ایستاده است.

خانزادی همچنین با اشاره به قدرت ایران در دریا‌ها افزود: کشور‌های قدرتمند در قالب ائتلاف اقدام به ساخت شناور می‌کنند تا بتوانند نمایش قدرتی در عرصه دریا داشته باشند؛ ایران در این فضا روی پای خود ایستاد و با استفاده از توان خود و اتکا به جوانان به‌تن‌هایی این فناوری را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه ایران به‌عنوان یک نظام حکومتی به الگویی در جهان تبدیل‌شده است تصریح کرد: در حال حاضر ایران کانون الهام‌بخش برای ملت‌های جهان شده تا با الهام از انقلاب ۵۷ به سمت آزادی‌خواهی حرکت کنند.


وی با اشاره به پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ هشت‌ساله که توسط استکبار جهانی به ما تحمیل کرد تشریح کرد: امروز جنگ دیگری شکل‌گرفته و دشمن با هدایت دزدان دریایی و تروریسم دریایی درصدد توقف چرخ اقتصاد ما است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم و استفاده از ظرفیت جوانان کشور عنوان کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم و فضا را برای حضور پرشور آن‌ها بازکنیم چراکه هر جا نیاز به حرکت جنب‌وجوش است این جوانان هستند که موفق خواهند شد.

وی با بیان اینکه هرگاه صحبت از جوانی می‌کنیم که گام دوم را بلندتر بردارد مقصود جوان مؤمن انقلابی و متعهد به ارزش‌های انقلاب است تصریح کرد: ایمان و انقلابی بودن موتور پیشروی جوانان برای دست‌یابی به قله‌های افتخار و پیشرفت است
ارسال نظرات
پر بیننده ها