خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع):

روز قدس روز قدرت اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین علی رمضانی با اعلام این مطلب افزود: امام عظیم الشان فرمودند روز قدس که در جمعه آخر ماه مبارک رمضان است، روز وحدت دنیای اسلام قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۵۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج غرب اصفهان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) حجت الاسلام والمسلمین علی رمضانی در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه امام رضا (ع) گفت: روز قدس روز وحدت دنیای اسلام است و شیعیان و اهل تسنن به بیان انزجار خود از استکبار می‌پردازند.
حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید این روز را گرامی داشته و در راهپیمایی دشمن شکن این روز شرکت کنند و به استکبار جهانی ثابت کنند توطئه‌ها و ترفند‌های خباثت آلود راه به جایی نخواهد برد.
وی در ادامه با اشاره به این که امسال نیز در سال‌های اخیر روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: آمریکا در خیال باطل خویش فکر میکند میتواند ملت بزرگ ایران را با تبلیغات و جنگ روانی به زانو درآورد، ولی بار‌ها این اتفاق افتاده و هیچ دستاوردی برای این شیطان بزرگ نداشته است.
رمضانی در ادامه با اشاره به این که امام راحل عظیم الشان با آن نفس الهی اش این روز را به نام مبارزه با استکبار در روز قدس نامید گفت: امام (ره) با این حرکت به غاصبان و رژیم منحوص اسرائیل فهماند که تمامی ممالک اسلامی برای مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد و ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین بی جواب نخواهد بود.
وی در ادامه گفت: هم اکنون تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت نیز در راستای تفکرات حضرت امام و مبارزه با غاصبان این رژیم قدم‌های محکم و استواری در منطقه برداشته و این غده سرطانی را زمین گیر کرده است.
ارسال نظرات