فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»:

۵۰ سری جهیزیه میان نوعروسان بردسکن توسط سپاه توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن از توزیع ۵۰ سری جهیزیه برای نوعروسان این شهرستان توسط سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۲۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
سرهنگ پاسدار علی محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: سپاه پاسداران در امر کمک رسانی به نیازمندان آنچه در توان داشته باشد دریغ ندارد.
 
وی با اعلام اینکه به زودی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۵۰ سریع جهیزیه به شهرستان تحویل داده می‌شود، افزود: در راستای سیل اخیر و تخریب منازل مسکونی روستاییان عزیز در سطح روستا‌های مختلف این شهرستان بر اساس تفاهم نامه‌ای ۵۳ واحد توسط بسیج سازندگی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان ساخته و تحویل عزیزانی که واحد‌های آنان تخریب شده است می‌گردد.
 
سرهنگ محبی نیز به دیگر تفاهم نامه سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اشاره نمود و اظهار کرد: در این راستا هم تعداد ۵۷ واحد که نیاز به بازسازی و یا ساخت می‌باشد سپاه با کمک مردم در ساخت آن مشارکت دارد.
 
وی از اتمام این واحد‌ها تا پیش از فصل سرما خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ واحد در سطح شهرستان و مراکز بخش‌های انابد و شهرآباد توسط سپاه در حال ساخت است.
 
محبی در این گفتگو به بحث صندوق‌های خرد محلی قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته توسط بسیج سازندگی تعداد ۱۸ صندوق قرض الحسنه ایجاد شده است که در حال ارائه خدمات هستند و فعالیت کاری و اعطای تسهیلات به افراد توسط این صندوق‌ها آغاز شده است؛ و پیگیری راه اندازی تعداد ۳۵ صندوق دیگر در سال جاری توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها