امام جمعه شهر طرقبه:

غرب‌گرایان در داخل کشور با القای احتمال جنگ نظامی به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند

امام جمعه شهر طرقبه گفت: غرب‌گرایان در داخل کشور با القای احتمال جنگ نظامی به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند، ازاین‌رو مسئولان و مردم ما باید فریب این افراد را نخوردند و مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۶۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت‌الاسلام محمد ایزدی در جلسه بصیرتی که در جمع پایوران و سربازان ناحیه بینالود صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: مشکل ما با آمریکا و استکبار جهانی مشکل اساسی و بنیادی است، زیرا در آموزه‌های دینی ما آمده است که همواره با کفر و ظالم بجنگید و امروز آمریکا و اسرائیل در رأس استکبار جهانی قرار دارند.

امام‌جمعه طرقبه مقاومت را راز موفقت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دانست و افزود: غرب‌گرایان از ابتدای انقلاب اسلامی در سطوح مختلف نظام نفوذ کرده‌اند و همواره بر ارتباط با آمریکا تأکید داشته و این افراد با اعمال‌نفوذ و فشار باعث تصویب برجام شدند که امروز شاهد خروج آمریکا از آن بودیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که در قرآن توصیه‌شده است که در مقابل دشمنان کوتاه نیایید، زیرا آن‌ها هیچ‌گاه از شما راضی نمی‌شوند از این‌رو ما نیز نباید در مقابل خواسته‌های آمریکا و استکبار جهانی کوتاه بیاییم، زیرا آن‌ها به دنبال نابودی ما هستند.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان شد: ورود ناو‌های هواپیمابر آمریکا به خلیج‌فارس یک حرکت نمایشی جهت القای ترس و اعمال فشار به مسئولان کشور است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «مذاکره نمی‌کنیم و جنگ نمی‌شود».

امام‌جمعه طرقبه القای جنگ را توسط عاملان استکبار جهانی را مضحک دانست و تأکید کرد: طی چهل سال گذشته آمریکا همواره جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی کرده است و تجربه ثابت کرد که تمام این تهدید‌ها توخالی و پوچ است.

وی افزود: غرب‌گرایان در داخل کشور با القای احتمال جنگ نظامی به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن هستند، ازاین‌رو مسئولان و مردم ما باید فریب این افراد را نخوردند و مقاومت تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها