خبرهای داغ:
در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

دیدار نیرو‌های مسلح شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان

نیرو‌های مسلح شهرستان مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
کد خبر: ۹۱۴۰۷۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهرسرهنگ ذوالفقاری فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر، سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر به همراه کارکنان و جمعی از تکاوران لشگر ۵۸ ذوالفقار با حضرت حجت الاسلام والمسلمین بارانی دیدار و گفتگو کردند.
سرهنگ ذوالفقاری ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات، حضور نیرو‌های مسلح شهرستان را به این جلسه  خیرمقدم گفت.
وی با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر هستیم افزود: ولایت پذیری و تبعیت از، ولی فقیه عامل اصلی پیروزی عملیات بیت المقدس بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر خاطرنشان کرد: عملیات فتح خرمشهر در روز دهم اردیبهشت سال ۶۱ با رمز یاعلی ابن ابیطالب (ع) آغاز و ۲۴ روز به طول انجامید و در سوم خردادماه سال ۶۱ به پیروزی رسید و منجر به آزادی خرمشهر شد.
در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت شهدای عملیات فتح خرمشهر، از حضور گرم و صمیمی نیرو‌های مسلح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های نظام ما نیرو‌های مسلح هستند افزود: نیرو‌های مسلح ما با بصیرت و با ولایت پذیری پشت نظام و ولایت ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه بهتر است انسان با خدا معامله کند گفت:: هرمقدار معنویت نیرو‌های مسلح بیشتر شود آمادگی برای شهادت، مقاومت و ایثار‌های بزرگ بیشتر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین بارانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح باتوجه به شرایط بد کنونی و جنگ اقتصادی و روانی باید بیداری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار