خبرهای داغ:

برگزاری جلسه قرارگاه امام سجاد (ع) شاهرود

اولین جلسه قرارگاه امام سجاد (ع) راویان دفاع مقدس شاهرود در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۴۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین جلسه قرارگاه راویان امام سجاد (ع) شاهرود با حضور اعضا برگزار شد.
در این جلسه کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدی بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به سیل اخیر و کمک رسانی اقشار مردم به سیل زدگان در استان‌های گلستان و لرستان اظهار کرد: این اتحاد و همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم در سیل اخیر تداعی کنند دوران دفاع مقدس و وحدت و همدلی مردم بود.
وی با اشاره به برنامه‌های سال ۱۳۹۸ گفت: برگزاری جلسات منظم قرارگاه، محفل روایتگری شهدا در هر هفته و برگزاری اجلاسیه شهدا از برنامه‌های مهم امسال است که باید با مشارکت و حضور همه بویژه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس محقق شود.
در این نشست عباس اکبریان مسئول انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه‌ها بر مشارکت نسل نوجوان و جوان در برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: باید نسل جوان جامعه در میدان فرهنگ سازی ایثار و شهادت وارد شوند و از پتانسیل غنی این قشر جامعه استفاده شود.
در این جلسه اعضا به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه‌های قرارگاه پرداخته و بر ایتفاده از نسل جوان و تشکیل کمیته‌های مختلف برای اجرای بهتر و منسجم‌تر برنامه‌ها تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار