خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی

همایش هفته عقیدتی سیاسی با حضور بسیجیان ناحیه دهاقان برگزار گردید

همایش هفته عقیدتی سیاسی با حضور بسیجیان حوزه های مقاومت ناحیه دهاقان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی رئیسیان در محل تالار فجر فرهنگیان شهرستان دهاقان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان در این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت  شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان نمود: هر جای قرآن کریم سخن از تزکیه و تعلیم آمده است اول تزکیه و بعد تعلیم مورد تاکید واقع شده است و اثر کلام معلم و مربی خیلی مهم و تاثیرگذار است و انسان فرشی عرشی می شود. ایشان گفت با توجه به حدیث مداد العلماء افضل من دماء الشهداء، همه گناهان با خون شهید پاک و بخشیده می شود ولی مداد و کلام و نوشته عالم اثر و تاثیرش از خون شهید برتر و بالاتر می باشد.

حجت الاسلام رئیسیان گفت: ما مولفه های قدرت یک کشور قدرتمند را دارا هستیم و یکی از کشورهای قدرتمند در منطقه می باشیم و اگر دشمن تا بحال حمله نظامی نکرده است نه این که نخواسته بلکه نتوانسته است ، بنابرین دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و خواب پریشان دشمن به گور خواهد رفت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مساله سیل اخیر عمارگونه وارد صحنه شد و خار چشم دشمنان است و به همین دلیل دولت آمریکا دست به چنین اقدام وقیحانه ای زد و سپاه را به عنوان تروریست معرفی کرد.

ایشان در پایان گفت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن و درخشان است و وظیفه همه ما این است که در بحث تبیین روشنگری و بصیرت افزایی بسیار قوی عمل نماییم.

ارسال نظرات