اعضای شورای تربیت و تعالی سپاه گناباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

اعضای شورای تربیت و تعالی ناحیه مقاومت گناباد در هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۰۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد در این دیدار اظهار داشت: سپاه علاوه براین که یک نیروی نظامی مقتدر و بازوی رهبری است، نیروی فرهنگی و فعالیت پر رنگی دارد و این برگرفته از قرآن کریم بوده که امروز هم قدرت و هم بصیرت سپاه دشمن را نگران کرده است.

وی افزود: تحجر و التقاط در اسلام رد می‌شود، افرادی که اسلام را یک بعدی می‌دانند به کشور نیز ضربه می‌زنند و اسلام را در نماز و روزه معرفی کرده اند در صورتی که اسلام ابعاد مختلفی دارد و اسلامی که امام خمینی (ره) بیان و شهید مطهری تفسیر کرده اند نباید بگذاریم با دسیسه دشمن کتاب‌های شهید مطهری به فراموشی سپرده شود و کتاب‌هایی که اسلام را به درستی معرفی کرده اند   نشر داده شود.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر میخواهید اسلام شناسی را بفهمید کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کنید و امروز مطالب شهید مطهری پس از گذشت چهل سال هنوز نو و جدید است و تنها کسانی فریب میخورند که بصیرت نداشته باشند.

حجت الاسلام صادقی نسب در پایان گفت: سپاه در همین سیل اخیر افتخار آفرینی کرد و به شکلی در کنار مردم بود که هیچ دردی مردم احساس نکردند و داشت شرایطی بوجود می‌آمد که بودجه سپاه را کم کنند، ولی خود ترامپ با اشتباهش کار کردی که سپاه بیشتر در دل مردم جا پیدا کند و امروز نور چشم ما باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار