امام جمعه باخرز:

شایعات و دروغ‌های مجازی موجب حوادثی چون شهادت طلبه همدانی می‌شود

امام جمعه باخرز گفت: متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها در دام شایعات و دروغ‌های فضای مجازی که توسط دشمن پخش می‌شود می‌افتند و آنچه را که تایید نشده منتشر و علیه آن جبهه گیری می‌کنند که موجب حوادثی مانند شهادت طلبه همدانی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۰۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باخرز اظهاز داشت: غربی‌ها با اسنادی تحمیل شده مانند ۲۰۳۰ می‌خواهند جامعه اسلامی را از مسیر اسلام واقعی منحرف کنند که مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان نسبت به این موضوع هشدار دادند.

وی تصریح کرد: چرا باید به صورت مخفیانه این سند پذیرفته و در بعضی نقاط هم اجرا شود؟ کلاس درس جایگاه انسان سازی است نه اینکه با اجرای سند ۲۰۳۰ بخواهیم برای دشمن سرباز درست کنیم. اگر بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان باز هم شاهد اجرای این سند باشیم قطعا خیانت به نظام و انقلاب است و قابل پذیرش نخواهد بود.

امام جمعه باخرز ابراز کرد: متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها در دام شایعات و دروغ‌های فضای مجازی که توسط دشمن پخش می‌شود می‌افتند و آنچه را که تایید نشده منتشر و علیه آن جبهه گیری می‌کنند که موجب حوادثی مانند شهادت طلبه همدانی می‌شود.

وی گفت: مسئله اینجاست که وظیفه وزارت ارتباطات در حوزه فضای مجازی چیست و چرا با افرادی که در این فضا علیه نظام جولان می‌دهند و فعالیت دارند برخورد نمی‌شود؟ آقای وزیر ارتباطات باید پاسخ دهند که جایگاه وزارت خانه شما در ایمن سازی فضای مجازی و سایبری چیست و چرا قبل از وقوع حوادث پیشگیری نمی‌شود.

زاهدی بیان داشت: پدران و مادران عزیز باید بدانند که فضای مجازی یک تیغ دو لبه و برّان است و در صورت عدم نظارت و استفاده ناصحیح می‌تواند برای خانواده‌ها و جامعه مشکل‌ساز شود و لازم است بیشتر مواظب نوجوانان خود باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها