فرمانده سپاه درگز:

افتتاح یک باب منزل مسکونی مددجو همزمان با سالروز تاسیس سپاه/ هزینه‌های مراسم ختم در راه کمک به نیازمندان ختم شد

فرمانده سپاه درگز گفت: صبح امروز یک واحد منزل مسکونی مددجو درروستای اوتانلو شهرستان درگز افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یک باب منزل مسکونی ۴۵ متری مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه درگز، رئیس کمیته امداد و دیگر مسئولین افتتاح گردید.

سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری؛ فرمانده سپاه درگز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: این پروژه به همت بسیج سازندگی سپاه درگز، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و کمک‌های مردمی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال ساخته شد.

وی افزود: خانواده مرحوم محمد ظهیری با اهدای هزینه‌های مراسم ترحیم به ساخت این منزل مسکونی علاوه بر بخشیدن حیاط تازه‌ای از زندگی به نیازمندان برای آن مرحوم نیز عواید معنوی بسیاری را فراهم ساختند.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر یکی از معضلات مراسمات ترحیم همین خرج و مخارج گزاف و بی حد و حصر می‌باشد، از خرید گل و کارت دعوت گرفته تا پذیرایی و بنر و سالن ها، هزینه‌هایی هنگفت که بردوش ورثه می‌افتد و بر آلام آن‌ها می‌افزاید و مصیبت خانواده عزادار را دوچندان می‌نماید.

وی گفت: اهدای هزینه‌های مراسم جشن و عروسی و ترحیم در راه‌هایی همچون احداث مدرسه یا مسجد، کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه برای نو عروسان و آزاد سازی زندانیان علاوه بر برداشتن باری از دوش خانواده‌ها سبب برداشتن باری از دوش دیگر خانواده‌ها و ترویج فرهنگ خدمت رسانی و انجام کار‌های نیکوکاری و خداپسندانه نیز در جامعه خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها