خبرهای داغ:

خدمت رسانی جهادگران زمان آباد برخوار به سیل زدگان خوزستان

جمعی از بسیجیان پایگاه شهید مطهری زمان آباد و جهادگران برخوار به منظور اطاعت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری به استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۹۴۵۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری زمان آباد گفت: گروه جهادی شهید مطهری و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری امام زاده ابراهیم(ع) برخوار، خادم یاران آستان قدس رضوی و خادمان آستان حضرات سیدان الکریمان امامزاده نرمی و هیئت متوسلین به شهدای کربلای به منظور اطاعت از مقام معظم رهبری به استان خوزستان اعزام و در قدمگاه شهداء اردوگاه شهید کاظمی واقع در سه راه خرمشهر مستقر شدند.

حسینعلی نریمانی عرصه های خدمت رسانی را شامل تخلیه انبارهای مرکزی تغذیه با چندین تن موادغذایی اعم از برنج، گوشت، مرغ به دلیل آب گرفتگی انبارها اعلام کرد.

وی در ادامه، کمک به اهالی روستاهای اطراف اهواز جهت ایجاد سیل بندی به وسیله گونی های خاک و ماسه و همچنین بسته بندی کمک های مردمی به منظور ارسال به روستاها و ارسال بسته های مواد غذایی را از دیگر اقدامات این جهادگران برشمرد.

نریمانی همچنین افزود: یک کامیون اقلام غیر نقدی از قبیل پتو، کفش، لباس، نان، و کنسرو ماهی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان جمع آوری شده توسط هیئت متوسلین به شهدای کربلای معلی، خیریه حضرت مهدی موعود(عج) و پایگاه بسیج شهید مطهری زمان آباد برخوار به روستای معمولان از توابع استان لرستان ارسال شد.

وی در پایان از کلیه مردم ولایت مدار امامزاده نرمی و آستان مقدس حضرات سیدان الکریمان همچنین ناحیه مقاومت بسیج برخوار، هیئت متوسلین به شهدای کربلای معلی و خیریه حضرت مهدی موعود(عج) که در اجرای این اردو یاری رسان بودند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات