امام جمعه قوچان:

سپاه هیچ‌گاه تحریم نخواهد شد

امام جمعه قوچان با بیان اینکه سپاه یک نماد است، گفت: تا وقتی مردم این روحیه دارند همه مردم کشورمان سپاهی‌اند و سپاه تحریم نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۳۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام دکتر دستجری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قوچان اظهار داشت: دولت آمریکا در این هفته سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی قرار داد و این امر نکته جدیدی نیست ۱۱ سال پیش نیز سپاه قدس را تحریم کرد و مردم کشورمان نیز کم و بیش با این ترفند‌ها آشنا هستند و بیشتر جنبه عملیات روانی دارد.

وی پیرامون این اعلام بی موقع و احمقانه آمریکایی‌ها به ۵ نکته اشاره کرد و افزود: این امر سبب اتحاد شد و هفته گذشته اشخاص، مسئولان دولتی و رسانه‌هایی که حتی یک بار نیز از سپاه حمایت نکرده بودند و ... همگی از سپاه حمایت ویژه کردند.

امام جمعه قوچان با طرح این سوال که چرا پس از انقلاب اسلامی سپاه به وجود آمد، تصریح کرد: یکی از اهداف سپاه حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، اتحاد و همدلی نیرو‌های نظامی کشورمان قابل تحسین است، آیا سپاه به معنای واقعی تحریم می‌شود، آیا مردم دنیا سپاه را یک گروه تروریستی می‌دانند، سپاه با نفوذ خاص خودش دردل مردم و حمایت‌های معنوی و ظاهری مردم نسبت به قبل دل گرم‌تر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک نماد در کشورمان است، خاطرنشان کرد: سپاه همچون ملت کشورمان یک نماد استقامت، جهاد و انقلاب به شمار می‌روند، تا وقتی مردم این روحیه دارند همه مردم کشورمان سپاهی‌اند و سپاه تحریم نخواهد شد.

حجت الاسلام دکتر دستجری با تبریک به سپاهیان عزیز بیان کرد: سپاه با این اعلام رسمی آمریکا باید به خود ببالد و همانطور که امام خمینی (ره) گفتند هر زمان مشاهده کردید دشمن از شما غضبناک شده خوشحال باشید، چون راه درست در پیش گرفته‌اید، دشمنان بیشتر از این چیزی که می‌بینید از سپاه و مردم کشورمان خشم دارد.

وی گفت: از فواید دیگر این حرکت آمریکا موضوع کنوانسیون و قرارداد‌های بین‌المللی همچون FATF است، متاسفانه گروه خاصی از نمایندگان مجلس سال گذشته آن را تصویب کردند و اصرار داشتند مجمع تشخیص نیز آن را تصویب کند، مبارزه با پولشویی و تروریست کار بسیار خوبی است، اما مشکل اینجاست که آمریکا چه اشخاص و نهاد‌هایی را تروریست می‌داند وقتی به مصادیق وارد می‌شود موضوع فرق می‌کند.

حجت الاسلام دکتر دستجری امام جمعه قوچان افزود: آمریکا یک کشور را تروریست می‌داند کشور دیگری را نه، عربستان کودک کش را گروه تروریستی نمی‌داند، اما حزب‌الله لبنان را تروریست می‌داند، منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آغشته است تروریست نیستند، ولی سپاه که قربانی تروریست است را جزو گروه‌های تروریستی می‌داند.

حجت الاسلام دکتر دستجری با اشاره به اینکه هدف آمریکا این است که ایران تحریم‌ها را دور نزند، تصریح کرد: رئیس FATF دستیار ارشد وزیر خزانه داری آمریکاست که همه کاره تحریم‌ها علیه کشورمان است، از وی سوال کردند که با این همه تحریم چگونه قول می‌دهید که ایران تحریم‌ها را دور نزند و جواب داده که با تحمیل FATF به ایران و پس از امضای آن گروه‌های خاصی را جزو گروه‌های تورریستی قرار می‌دهیم و سپس باید تمام اموال و مشخصات مربوط به این‌ها را در اختیارمان قرار دهند تا تحت نظارت آمریکا باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها