خطیب جمعه خلیل‌آباد:

آمریکا محور تروریست و تروریست پروری در جهان است

خطیب جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه آمریکا محور تروریست و تروریست پروری در جهان است، گفت: برخی از سران آمریکا اعلام می‌کنند که القاعده، داعش و برخی دیگر از گروه‌های تروریستی توسط خود آن‌ها به وجود آمده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلیل‌آباد اظهار دشت: واژه تروریسم بعد از حادثه برج‌های دوقلو ۱۱ سپتامبر در آمریکا بروز و ظهور داد.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکا همواره برای معرفی جهان اسلام به‌عنوان تروریسم و تروریسم پروری تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بوش در کنگره‌ای اعلام می‌کند که هر مسلمانی تروریسم نیست بلکه هر تروریستی مسلمان است.

خطیب جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بودند که گروه‌های فراوانی از تروریسم را به وجود آوردند، تصریح کرد: سعی داشتند مسائل تروریستی را در کشور‌های غرب آسیا پرورش و رشد دهند تا مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا محور تروریست و تروریست پروری در جهان است، اذعان کرد: تروریسم و تروریسم پروری توسط خود آمریکا صورت گرفته است و برخی از سران آمریکا اعلام می‌کنند که القاعده، داعش و برخی دیگر از گروه‌های تروریستی توسط خود آن‌ها به وجود آمده‌اند.

ناهیدی با بیان اینکه کشور‌های غربی در رأس آن آمریکا اقدام به تحریم برخی از کشور‌ها به بهانه تروریسم کردند، عنوان کرد: با توجه به سابقه بلند بالایی که آمریکا تروریست پروری دارد اقدام به‌قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست‌ها می‌کند، سپاهی که تمام تلاش خود را برای از بین بردن تروریست‌ها در منطقه به کار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به یکی دیگر از هشدار‌های قرآنی کریم که با کلمه ویل می‌باشد، تشریح کرد: ویل به معنای زشتی کار است و مسلمانان باید مراقب صحبت و اعمال خود باشند و نباید با دروغ گفتن و برچسب زدن به یکدیگر، مردم را از نظام نا امید کنند یا آبروی شخصی را ببرند.

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای چندین برابر کردن مشکلات نظام هستند و نباید ما رفتار و اعمال خود را آب به آسیاب دشمن بریزیم و همه باید اسلام و نظام را تقویت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها