خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سمیرم:

پاسداران در عرصه های مختلف می جوشند تا دردهای مردم از بین برود

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی در جمع پایوران وسربازان ناحیه سمیرم بیان داشت: پیشگام شدن سپاه در عرصه خدمت رسانی به مردم در طول چهل سال گذشته چه در عرصه دفاع از میهن اسلامی وچه در عرصه سازندگی باعث خوف استکبار جهانی از گفتمان خدمت سپاه شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۰۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم، سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی در جمع کارکنان سپاه ناحیه سمیرم عنوان کرد: پیشگام شدن سپاه در عرصه خدمت رسانی به مردم در طول چهل سال گذشته چه در عرصه دفاع از میهن اسلامی وچه در عرصه سازندگی باعث خوف استکبار جهانی از گفتمان خدمت سپاه شده است.

وی افزود: به همین دلیل هر از چندی انواع تهمت ها را به دلاوران سپاه میزند واین حرفها هیچگونه تاثیری در اراده مردان سپاه نداشته است.

وی تصریح کرد: سپاه شجرۀ طیبه است ومیوه آن اسلامی است که جوانان ولایتمدار با تکیه بر آن چه در صحنه جهاد و چه در صحنه سازندگی وخدمت رسانی به مردم باعث استیصال استکبار جهانی شده و سردرگم هستند و اخیرا در حرکتی احمقانه پاسداران را تروریست دانسته اند.

وی تاکید کرد استکبار جهانی با این حرکت خود آخرین تیر را بر علیه سپاه شلیک کرد زیرا که با انواع دسیسه ها نتوانست اراده ها را برای از بین بردن مردان مقاومت از بین ببرد چراکه سپاه قدرتمندتر از گذشته در راه خدمت رسانی به مردم گام بر خواهد داشت و تمامی نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب خواهد نمود.

ارسال نظرات