قدردانی سپاه درگز از مردم و مسئولان

ناحیه مقاومت بسیج درگز در پیامی از حضور شایسته مسئولان و مردم انقلابی شهرستان درگز در حمایت از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۸۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ناحیه مقاومت بسیج درگز در پیامی از حضور شایسته مسئولان و مردم انقلابی شهرستان درگز در حمایت از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (آیه ۶۹ سوره عنکبوت)

کسانی را که در راه ما مجاهدت می‌کنند به راه‌های خویش هدایتشان می‌کنیم و خدا با نیکوکاران است.

بار دیگر اقدام خباثت آلود ایالات متحده آمریکا در معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی بیانگر عصبانیت و شکست آنان در برابر این نهاد انقلابی است.

آنان خود تروریسم بوده و تروریسم پرور هستند و این خوی جنگ طلبی و مظلوم کشی را بار‌ها و بار‌ها به جهانیان ثابت کرده اند، از شاخص‌ترین نمونه‌های آن می‌توان به بمباران هیروشیما، جنگ ویتنام، عراق و افغانستان اشاره کرد.

انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران با تمام قدرت در برابر آن‌ها ایستاده و خواهند ایستاد همچنان که چهل سال توطئه آن‌ها راه به جایی نبرده است؛ به شکر خدا سپاه روز به روز با حمایت‌های مردمی و رهبری پیامبر گونه امام خامنه‌ای (مدظله) قوی‌تر شده و دارای جایگاه محوری بهتری در منطقه شده است که این مساله خود موجب هراس بیشر آمریکا است.

اینجانب مراتب قدردانی و تشکر قلبی خود را از مواضع انقلابی مردم شریف و مسئولان عزیز شهرستان درگز اعلام می‌نمایم؛ این پشتیبانی‌های متکثر دلالت بر بی اعتباری دولت آمریکا داشته و مسئولیت خطیر سپاه در ادامه راه انقلاب را سنگین‌تر می‌کند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری
ارسال نظرات
پر بیننده ها