سردار نظری:

سپاه برای حفاظت و گسترش دستاوردهای انقلاب سینه سپر کرده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سپاه مولود انقلاب است و برای حفظ و گسترش دستاورد‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۷۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری  در نخستین گردهمایی یاران انقلاب که با هدف پیگیری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در شهرستان جغتای برگزار شد، گفت: خون‌هایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب ریخته شده نیاز به حفظ و حراست دارد و این وظیفه تک‌تک یاران انقلاب است که بی‌تفاوت نبوده و در برابر خون شهدا، مشکلات مردم و پیاده‌سازی منویات رهبری به صورت جمعی و سازمان یافته تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا افزود: سپاه مولود انقلاب است و  برای گسترش  و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده است.

وی ابراز داشت: سپاه اگر مورد توجه است و محبت مردم را به دنبال دارد در خدمت رسانی به مردم است مخصوصا مردم سیل زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان که مردم فرماندهان ارشد سپاهی و نیرو‌های بسیجی و عادی را در کنار خود می‌بینند، چون سپاه به خیل مردم متصل است و این مردمی بودن سپاه است که دشمنان داخلی و خارجی و سرکرده آن‌ها رئیس جمهور آمریکا بحث تحریم سپاه را اعلام می‌کند و ماباید مراقب باشیم تا در این برهه از زمان که سیل آمد و دشمنان از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و در صدد تفرقه افکنی هستند باید با وحدت و همدلی و توجه به منویات مقام معظم رهبری نقشه آنان را نقش برآب کنیم.

سردار نظری در ادامه گفت: آتش به اختیار یعنی هرکس باید وظیفه خودرا بداند و منتظر نماند. مشکلات همیشه وجود دارد وحل مشکلات با ظرفیت مردمی بهترین و ساده‌ترین راه است. این با هم بودن‌ها خیلی ارزشمند است و ما اعلام حمایت از این حرکت‌های مردمی می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها