مقصودی:

سپاه و ارتش به داد مردم رسیدند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه تاخیر رئیس جمهور سبب شد که در چند روز مسائل بدتر شود واگر سپاه ارتش و نیرو‌های مردمی نبودند وضع به مراتب بدتر از حالا می‌شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۳۹
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین مقصودی  با بیان اینکه متاسفانه تاخیر رئیس جمهور سبب شد که در چند روز مسائل بدتر شود واگر سپاه ارتش و نیرو‌های مردمی نبودند وضع به مراتب بدتر از حالا می‌شد تاکید کرد: رئیس جمهور در اولین جلسه به صورت غیر مستقیم اقدام به انتقاد از نهاد‌هایی کرد که در این چند روزابتدایی به داد مردم رسیدند.

وی ادامه داد: بنده آقای رییس جمهور را توصیه به رعایت اخلاق و ادب و دوری از غرور میکنم و همچنین وی باید رعایت مصالح نظام، اتحاد و همدلی و توجه به مبانی نظام و انقلاب یعنی سفارشات امام و رهبری در خصوص سپاه و اتحاد و همدلی را در نظر داشته باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به انتشار تصویر کمک پیرمرد لواشک فروش سبزواری که تمام درآمد روزانه خود را به مناطق سیل زده کمک کرد در شبکه‌های اجتماعی تشریح کرد: جناب رییس جمهور انصاف را رعایت فرمایند و همراهی و همدلی را از ان پیرمرد لواشک فروش سبزواری در عمل بیاموزند که یک روز فروش لواشک خود را به مناطق سیل زده کمک کرد.

مقصودی با بیان اینکه در چند روز از شروع سیل ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خانم و ستاداجرایی فرمان امام و احسان برکت و بنیاد بدکت و قرارگاه امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی به صورت تمام وقت پای کار بودند تصریح کرد: در صورت نبودن این کمک‌ها شرایط به مراتب بدتر از وضع موجود می‌شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها