دیدار نوروزی کارکنان سپاه ناحیه بردسکن با امام جمعه این شهرستان

فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سپاه ناحیه بردسکن با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۲۶
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ برنامه دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با امام جمعه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برگزار شد.
 
در این برنامه که با حضور فرماندهی مسئول دفتر نمایندگی و ححفا و سایر کارکنان ناحیه بردسکن همراه بود حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال جدید به ذکر حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام به مناسبت فصل بهار پرداخت و هدف از این دیدار را برکت دادن به کار‌های روزمره اداری در سال جدید عنوان کرد. 
 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان بردسکن نیز ضمن تبریک سال جدید به روایتی از پیامبر (ص) پرداخت که فرمودند«وقتی که فصل بهار را دیدید که با رویش همراه است و چشمه سارن جوشش می‌کنند بسیار یاد کنید روز را که انسان‌ها از قبر بیرون می‌آیند.».
 
حجت الاسلام امینی گفت:همزمان با فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت همچنان که خانه تکانی روزمره زندگی را انجام می‌دهیم باید دلمان را هم خانه تکانی کنیم و به بهار انسانیت هم توجه داشته باشیم یعنی همراهی با امام زمان –عج-  که ان شاء الله ما هم به هدف حضرت کمکی کرده باشیم.
 
امام جمعه بردسکن با اشاره به سخن حضرت امام –ره- که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور نبود  با توجه به کمک‌های سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح به سیل زدگان استان گلستان گفت:: هرچه زمان می‌گذرد ارزش این سخن امام هم بیشتر ثابت می‌شود و همه دیدند کمک رسانی بسیار خوب سپاه و بسیج را در حادثه اخیر سیل در استان‌های گلستان و مازندران.

امینی نیز اشاره کوتاه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم در روز اول سال داشت و گفت:: امسال هم مقام معظم رهبری پیام نوید بخشی را به ملت ایران دادند جایی که فرمودند: ما نگران انبار‌های پرسلاح اسرائیل و عربستان نیستیم، چون در آینده‌ای نزدیک به دست مجاهدین اسلام و جبهه مقاومت خواهد افتاد.
 
امام جمعه بردسکن در پایان سخنان خود با توجه به نامگذاری امسال بنام سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری از همگان خواست که در تحقق این شعار تماتم تلاش و مجاهدت خود را داشته باشند.
 
در پایان برنامه نیز سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم و همچنین حوزه نمایندگی، ولی فقیه ناحیه به خاطر برنامه ریزی این برنامه و همچنین کارکنان ناحیه آرزوی سالی پر خیر و برکت و نیکی برای همه ملت سرافزار ایران مخصوصا همکاران در ناحیه داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها