دوربین مداربسته، سارقان به عنف احشام را بدست پلیس انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف احشام به لطف استفاده از دوربین‌های مداربسته، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۳۴۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سرهنگ "بهنام اویسی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت به عنف احشام در محدوده چند روستا از توابع چناران، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص سارقان با خودرو‌های مختلف و بصورت نامنظم اقدام به سرقت به عنف احشام از گله‌های در حال چرا در حاشیه جاده می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: سارقان در آخرین سرقت خود، از یکدستگاه خودوری پراید استفاده کرده بودند که با بررسی تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته نصب شده در ورودی یکی از روستاها، خوشبختانه خودروی مورد نظر شناسایی و با اقدامات خاص فنی و پلیسی در سطح شهر چناران کشف و توقیف شد.
 
سرهنگ اویسی ادامه داد: با دستگیری سارق به عنف ۲۲ ساله، همدست وی نیز شناسایی و دستگیر و به چهار فقره سرقت به عنف اخیر احشام اعتراف کردند.
 
اویسی در پایان، نصب دوربین مداربسته عاملی بازدارنده در سرقت دانست و از اقدام بخشداری چناران در نصب آن در روستا‌های تابعه تقدیر و تشکر کرد و ادامه آن را تا تجهیز تمامی روستا‌ها و مسیرها، خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها