خبرهای داغ:

"عاشقانه‌های نوروز" در گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگ‌سرای پایداری گلستان شهدا گفت: برنامه "عاشقانه‌های نوروز" از امروز در گلستان شهدا آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا دهم فروردین از این برنامه استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۲۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سعید صرامی در گفت‌و‌گویی در اصفهان با اشاره به برنامه‌های نوروزی در گلستان شهدا، اظهار داشت: برنامه "عاشقانه‌های نوروز "از امروز در گلستان شهدا آغاز و تا دهم فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: این پاتوق فرهنگی هر روز در یک قطعه گلستان شهدا به صورت شهید محور با حضور مردم برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای پایداری با بیان اینکه امروز برنامه "عاشقانه‌های نوروز" در قطعه بستان؛ شهید تورجی و شهید زین‌الدین برگزار می‌شود، گفت: فردا قطعه کربلای اصفهان میزبان علاقمندان است.

وی ادامه داد: جایگاه پاتوق به گونه‌ای طراحی شده که بازدیدکنندگان بتوانند از میز و صندلی استفاده کنند، به کودکانی که به پاتوق مراجعه می‌کنند، نقاشی تصاویر شهدا داده می‌شود تا آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنند.

صرامی تصریح کرد: برای بزرگسالان نیز برگه‌هایی در نظر گرفته شده تا دلنوشته‌ای برای شهید بنویسند و سپس کودکان و بزرگسالان در کنار قبر شهید عکس یادگاری می‌گیرند و آن عکس در کانال گلستان شهدای اصفهان گذاشته می‌شود.
مدیر فرهنگسرای پایداری با اشاره به جایزه‌ای که برای کودکان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: بعد از رنگ‌آمیزی تصویر شهید، یک کتاب در مورد همان شهید به کودک به عنوان هدیه و یادگاری داده می‌شود.

وی افزود: روزانه روایت گری همان قطعه‌ای که عملیات صورت گرفته برای علاقمندان انجام می‌گیرد تا مردم بهتر با شهدا و عملیات آشنا شوند.

صرامی خاطرنشان کرد: گلستان شهدا از امروز ساعت ۱۶ تا ۱۸ در برنامه "عاشقانه‌های نوروز"، میزبان علاقمندان است و از فردا در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ۱۶ تا ۱۸ در خدمت مردم است.
ارسال نظرات