فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

برای تحقق گام دوم انقلاب باید به شعارهایی که انقلاب را زنده و استوار نگه داشت تکیه کرد

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: سل جدید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید متکی به  آن دسته از شعار‌هایی از انقلاب اسلامی باشد که آن را زنده نگه داشت و جهانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۴۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار گرایلی در همایش یاران امین انقلاب که در مسجد امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب پیامبر اکرم(ص) و دیگر پیامبران برای استقرار و حاکمیت ولایت بود. امام حسین (ع) صلح کردن تا ریشه ولایت مردم نسبت به نقش هدایتی ولایت مستحکم شود.امام حسین (ع) همه هستی اش را در کربلا فدای اسلام کرد تا ولایت باقی بماند.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد ادامه داد: دهه اول انقلاب دهه ایجاد انقلاب جهت با نبرد فرهنگی و اجتماعی و سیاسی امام خمینی (ره)، دهه دوم دهه تثبیت انقلاب با شهادت هزاران شهید دفاع مقدس در جنگ سخت مبارزه با منافقین داخلی و مستکبرین خارجی، دهه سوم دهه گسترش انقلاب و خارج شدن انقلاب به خارج از مرز‌ها و شنیده شدن صدای اسلام و انقلاب در منطقه و عالم و دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت انقلاب و فتح سنگر‌های کلیدی عالم در منطقه و جهان و معرفی انقلاب به عنوان یک الگو بود.

وی عنوان کرد: به گفته جرج فرید من مشکل ما با ایران مسئله هسته‌ای این کشور نیست مساله آن است که ایران نشان داده، که نه فقط بدون رابطه با آمریکا بلکه در حال ستیز با آمریکا می‌تواند قدرت اول منطقه باشد و این تصور از ایران آن را به الگو تبدیل کرده و تحولات منطقه را در برداشته است.
 
گرایلی ابراز داشت: چهل سالگی اول انقلاب استقرار حکومت اسلامی بر مبنای ولایت بوده و در گام دوم فرهنگ سازی ولایت و زمینه سازی حکومت امام زمان (عج) است.

وی تاکید کرد: نسل جدید انقلاب باید از فرایند بزرگ جهانی سازی انقلاب مطلع شوند تا بدانند که در حال تمدن سازی برای استقرار اسلام در جهان هستیم و باید بدانند از آغاز عصر جدید در جهان با محوریت انقلاب اسلامی شروع خواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: نسل جدید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید متکی به  آن دسته از شعار‌هایی از انقلاب اسلامی باشد که آن را زنده نگه داشت و جهانی کرد  و برای دفاع تمام قد از نظام انقلابی در نظام سازی انقلاب اسلامی وسط میدان باشد و برای پیشبرد آن پایبند به اصول انقلاب باشد و صراحت و شجاعت در برابر زورگویان عالم را داشته باشد و بداند که انقلاب اسلامی قدرتمند، اما مهربان و با گذشت و مظلوم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها