مدیر فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سبزوار خبرداد:

اعزام بیش از ۱۰۲۰ سبزواری به سرزمین نور

مدیر فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سبزوار از اعزام بیش از یک هزار نفر از عاشقان شهدا به سرزمین نور خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۸۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی پیری با اعلام خبر اعزام بیش از ۱۰۲۰ نفر از مشتاقان و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت اعلام کرد: این افراد به منظور بازدید ازمناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی در راستا زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است تاکید کرد: کاروان راهیان نور همچنین سبب تحکیم کننده هویت دینی و انقلابی نسل جوان و تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در بین جامعه خواهد شد که همه بایستی در قبال این حرکت فرهنگی، احساس مسئولیت نماییم.

پیری همچنین با تاکید بر این نکته دستگاه‌ها ادارات و نهاد‌های مرتبط باید در راستای هرچه پررنگ‌تر برگزار شدن سفر راهیان نور تلاش کنند ادامه داد:این حرکت احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی درجامعه بویژه در بین نسل جوان و پیوند دهنده این قشر با نسل اول انقلاب است.

وی ادامه داد: در این سفر، افراد برای آشنایی بیشتر با مناطق جنگی و فرهنگ شهادت و درس ایستادگی و ایثار از دیگر مناطق جنوب مانند اروند، شلمچه، طلائیه، علقمه و معراج شهدای شهر‌های اهواز بازدید می‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها