خبرهای داغ:
با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین:

از مادران و همسران نیروهای گردان 101 امام حسین تجلیل شد

از همسران و مادران نیروهای گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور فرماندهی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) و فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۸۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) طرح تجلیل و تقدیر از همسران و مادران نیروهای گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) با حضور فرماندهی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از مسئولان و فرماندهان لشکر 14 و گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

در ابتدای این نشست سروان پاسدار روح‌اله عشور فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) با عرض خیر مقدم خدمت حضار و بزرگداشت مقام شامخ زن عملکرد و فعالیت‌های گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) را تشریح کرد.

در ادامه نماهنگی از ماموریت لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) پخش شد و گروه سرودی به اجرای 3 سرود حماسی و انقلابی پرداخت.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر عملیاتی 14 امام حسین (علیه‌السلام) به شهادت جمعی از رزمندگان این یگان عملیاتی در جاده مواصلاتی خاش زاهدان اشاره کرد و عملکرد لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) را در زمینه دفاع از مرزهای جنوب شرق کشور و محرومیت‌زدایی در آن منطقه  تشریح کرد.

در پایان این مراسم نیز جوایزی به رسم یادبود به حاضرین در این نشست از سوی فرماندهی لشکر امام حسین (علیه‌السلام) اهدا شد.

 

ارسال نظرات