مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد:

اجرای ۳۴ هزار پروژه عمرانی در مناطق محروم و ۴۴ هزار فرصت شغلی در این مناطق

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: تاکنون ۳۴ هزار پروژه عمرانی در مناطق محروم انجام شده است که سبب ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۸ هزار نفر به طور غیرمستقیم شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار ابوالقاسم منصوری در آیین رونمایی از طرح جامع محرومیت‌زدایی و مراسم اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوجین مناطق محروم که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه پاسداران مفتخر است که همزمان با انجام ماموریت‌های سخت و درگیری با اشرار و معاندان نظام در مناطق مرزی و امنیتی میهن اسلامی، تمام ظرفیت‌های سازمانی خود را برای خدمت به مردم سلحشور مناطق مرزی که عمدتا کم برخوردار هستند را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به این اقدامات اشاره داشتند و تاکید کردند که باید ادامه داشته باشد در این راستا تاکنون در استان‌هایی نظیر آذربایجان غربی، کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مناطق مرزی خراسان رضوی و جنوبی و ... با همراهی کمیته امداد، بهزیستی و آستان قدس رضوی اقدامات متعددی انجام شده است.

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: تاکنون ۳۴ هزار پروژه عمرانی در مناطق محروم انجام شده است که سبب ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۸ هزار نفر به طور غیرمستقیم شد.

منصوری درباره فعالیت‌های و خدمت‌رسانی‌های غیرعمرانی در مناطق مرزی و محروم گفت: زنده کردن نخلستان مناطق مرزی و ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی در کنار اجرای ۲ میلیون برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب ایجاد بیمارستان صحرایی، اهدای جهیزیه، کمک به ایتام، توزیع بسته‌های معیشتی و ... از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۵ هزار سری جهیزیه به زوجین عزیز این مناطق اهدا شده که در طرح اخیر اهدای ۲ هزار سری از این تعداد با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، آستان قدس و خیرین در سطح کشور انجام شد.

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: توفیق مشارکت با آستان قدس رضوی برگ زرینی از اقدامات ما در حوزه محرومیت زدایی است که سبب هم‌افزایی در خدمت‌رسانی شد و پیگیر هستیم که این همکاری ادامه داشته باشد تا منجر به کار‌های بزرگتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها