‍ فرمانده سپاه ناحیه چناران در گفت‌وگو با «بسیج»:

راهیان نور، برترین و بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

فرمانده سپاه ناحیه چناران از اعزام ۳۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به اردوی فرهنگی معنوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: راهیان نور، برترین و بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۹۱۱۷۰۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
سرهنگ پاسدار آذرکیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: راهیان نور محل بزرگی برای بصیرت افزایی و خاری در چشمان دشمنان می‌باشد.
 
وی اضافه کرد: یکی از جلوه‌های راهیان نور تاثیرگذاری آن بر افراد است. دیگران که نتوانستند در این مناطق حضور داشته باشند، باید تاثیرات آن را در رفتار ما مشاهده کنند.
 
فرمانده سپاه چناران در ادامه افزود: خاک راهیان نور برکت خاصی دارد و اعزام بسیجیان در قالب کاروان‌های راهیان نور در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.
 
 آذر کیش اظهارداشت: راهیان نور در واقع یک سد دفاعی محکم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم است به همین جهت دشمنان این انقلاب تلاش در حذف یا کمرنگ کردن این عملیات فرهنگی را دارند چراکه این فرهنگ، نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت کربلاست.
 
وی تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم، باید فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تقویت و نهادینه شود و باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها در جهت ترویج این فرهنگ غنی استفاده کنیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه چناران به اهمیت کاروان‌های راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: راهیان نور، برترین و بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور، حدود ۱۶۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و در مرحله دوم حدود ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف شهرستان به مدت ۶ روز از مناطق جنگی راهیان نور بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها